joi, 3 ianuarie 2013

2013 resolutions.

  1. Vreau sa imi petrec mai mult timp cu cei dragi mie, pe care i`am cam neglijat anul acesta, dar ei nu se vor supara, caci ma iubesc la fel de mult cum ii iubesc si eu . Am fost atat de stresata cu examenele din vara, inscrierea la liceu , apoi ocupata cu tabere, excursii , probleme de sanatate si lista poate continua la nesfarsit, dar nu mai vreau sa fac asta si vreau sa am mai mult grija de ei . Deja am inceput cu mama si sa imi fac timp sa o machiez, aranjez sau sa ii fac manichiura, din cand in cand , cand are rabdare, timp si chef . :)
  2. Vreau sa vin cu un premiu de la nationala de romana pentru ca anul trecut am reusit sa iau un premiu special . Am avut o lucrare buna, dar care nu s`a incadrat in barem si astfel am luat premiul special . A fost singurul premiu din Teleorman la acea Olimpiada (Cultura si Spiritualitate Romaneasca) 
  3. Mai vreau si sa vizitez Clujul pentru ca mi`am promis asta de ceva timp, dar nu am reusit sa ajung. De ce ? Pentru ca este incarcat cu istorie si are propria lui personalitate , pentru ca este un oras superb , pentru ca Maia ma tot face sa salivez cand mai arunca doua-trei cuvinte despre orasul ei si pentru ca din Cluj s`a ridicat Vescan , un cantaret pe care il apreciez foarte mult, pentru ca spune lucrurilor pe nume .
  4. O sa fac un recensamant al prietenilor mei si o sa hotarasc de una singura care merita sa ramana si care nu , pentru ca mutli m`au dezamagit , iar de la unii chiar nu ma asteptam , dupa ce`mi erau alaturi cand sufeream , dupa ce plangeau la mine in brate , le stergeam lacrimile , cand am nevoie de ajutor de fac ca ploua si decat privesc . Imi venea pur si simplu sa le ofer o punga de floricele si o sticla de cola , macar daca le e bine cand mie imi e rau sa le fie bine de tot .
  5. Vreau sa imi lansez prima carte . Am inceput deja sa  imi strang usor , usor poezioarele pe care as vrea sa le public. Majoritatea sunt triste , pentru ca fericirea ma inspira sa fac alte lucruri , mai nebunesti , mai exuberante , dar cand sunt trista , ca sa nu fac alte prostii scriu . Si nu orice fel de tristete ma inspira , doar cea profunda, cea care simt ca imi sfasie inima si ca ma omoara cu totul , chiar daca zambesc pe dinafara , durerea mi`o ascund , ca sa nu ii deprim si pe altii, intotdeauna am lasat de la mine pentru ei , ceea ce duce la punctul 6...7
  6. O sa fiu mult mai egoista si o sa am grija mai mult de ce vreau eu si ce imi trebuie mie , fara sa ii las pe ceilalti sa guverneze asupra mea . Adevarata vorba aceea cu "De bun ce esti , esti luat de prost ... "  , de acum incolo daca eu ma simt bine , totul e Ok , daca eu nu ma simt bine o sa fac tot ce se poate ca eu sa ma simt bine , si nu o sa mai tin seama daca asta ii afecteaza pe ceilalti sau nu , si o sa aleg cu mult mai mare grija cine imi devine prieten si cine ramane doar un cunoscut.
  7. O sa fac tot posibilul ca aceasta micuta comunitate creeata aici sa creasca , o sa va ascult toate parerile, sfaturile si criticile si pentru asta ma bazez pe voi ca sa putem colabora cat mai bine , si sa va atrag cu postari interesante , colaborari cu alte bloggeritze si concursuri in semn de multumire .
  8. Voi fi mai chibzuita . Deja m`am apucat sa strang banuti pentru a marca rand pe rand chestiutele de pe wishlist , incepand cu produsele MUA , care au devenit mai multe .Abia astept sa bage acea magica reducere si nu o sa mai cheltui aiurea pe lucruri de care nu am nevoie.
Cam atat . Daca imi mai vine ceva in minte o sa va anunt . Sper macar sa le pot respecta pe acestea. Voi ce rezolutii aveti in 2013 ?Sunt curioasa sa citesc cat mai multe planuri , sa mai adaug si eu pe lista :P

6 comentarii :

  1. Da, Ioana asa e cel mai bine, sa pastrezi prietenii adevarati si mai ales sa iti dai seama daca sunt sau nu . Tu esti o fata talentata , sper sa reusesti ceea ce iti propui : propria ta carte ! si este foarte adevarat ca " De bun ce esti, esti luat de prost ... " ,in general trebuie sa fim mai retinuti in a fi foarte foarte buni, dar , nu te lasa firea ;)) .Eu iti doresc toate cele bune si sa reusesti sa iti indeplinesti toate visele !! Te pup ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place acest articol... daca ne-am pune fiecare sa asternem/analizam gandurile acestea profunde cu siguranta ne-am da seama ca multe avem de schimbat in viata noastra.. Si lista mea ar fi una destul de lunga. Primul lucru ar fi acesta: sa fiu mai increzatoare in propria persoana, sa ma vad cu alti ochi si sa stiu privi inainte mai optimista, fara a ma lasa influentata de cum bate vantu'...

    RăspundețiȘtergere
  3. Well, ce-ar fi sa facem o provocare intre bloggeritze, in care fiecare sa scrie de ce are nevoie referitor la propria persoana si la sfarsit sa vedem cate dorinte ne-am indeplinit? :* <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos! A trecut ceva timp de atunci si vad ca mai am de lucrat, pe zi ce trece ma uit in spate si gasesc ceva ce nu imi place. Incerc sa perfectionez totul, ca sa nu fiu nevoita sa fac nici un compromis, de acea cartea intarzie sa apara :* Stiu ca nu te lasa, daca vad ca cineva are nevoie de ajutor, il ajut, chiar daca stiu ca el nu ar face-o pentru mine. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai un suflet foarte bun ..pacat ca in ziua de azi lumea e din ce in ce mai rea !!! :( Pupici :*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Good Idea! :D Cum sa incepem?:)))

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!