sâmbătă, 15 decembrie 2012

Yes , a cup of tea , please!

Hey , fetelor! As vrea sa va povestesc astazi despre un ceai care , desi proaspat intrat in colectia ,mea a reusit sa ma impresioneze , si am senzatia ca se va termina foarte repede.
Ieri seara am fost sa imi refac stocul de ceaiuri , pentru ca nu mai aveam decat 2 cutii si mi s`au lipit de manunta urmatoarele  ceaiuri romanesti:



De la Dacia Plant un ceai din frunze de afin si unul din fructe de paducel , pe care nu am apucat inca sa le gust , iar de la Fares unul din fructe de chimion , pe care l`am ami avut in trecut si cel exotic cu Kiwi si Guarana , despre care vreau sa va vorbesc azi.


Am facut si o poza cu ingredientele , pentru a putea vedea ce contine.

Ceaiul este foarte aromat si foarte placut . Este bun atat cu miere , dar si cu zahar .

L`am incercat si cu lamaie , si pot sa va spun ca este o combinatie foarte placuta care pastreaza nota exotica a ceaiului . Un lucru care nu mi`a placut a fost ca nu se simte deloc aroma de scortisoara  , pentru ca sunt un mare fan .

Este un ceai perfect de baut in aceasta perioada a anului , pentru ca este energizant si parca iti vine sa dansezi , sa zambesti , sa razi , sa te bucuri sa socializezi cand il bei . In mod sigur o sa il mai recumpar .

Acest ceai este inca un produs care dovedeste ca se mai fac lucruri bune si la noi in tara .

Nota mea : 10/10

2 comentarii :

  1. Ceaiurile de la Fares imi plac si mie foarte mult. In special cele cu visine/frcute de padure etc , dupa cele cu mar si kiwi nu ma omor..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa il caut si eu pe cel cu visine. Pana acum nu l`am incercat. Multumesc de pont! :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!