duminică, 30 decembrie 2012

Wishlist : Ce imi doresc in 2013.

Well, aceste pproduse sunt cele pe care le vreau neaparat in 2013 , si zic sa facem un recensamant la sfarsitul lui sa vedem daca m`am tinut de listuta .

Vreau neaparat paletuta Respect de la Sleek si va garantez ca pe aceasta in mod sigur o sa o cumpar , pentru ca mi se pare perfecta pentru mine , are nuante calde si frumoase , pe care majoritatea le folosesc in fiecare zi .
Cel mai mult imi plac a doua nuanta de jos( acel burgundy superb) , a treia de sus (un maro cald perfect pentru gusturile mele), si nuantele 4 si de sus si de jos, dar si ultimul roz de sus :) . Chiar imi doresc foarte tare aceasta paleta.

Tot de la sleek vreau si paletuta Original , pe care inca nu am reusit sa o achizitionez , desi a mai aparut in wishlisturi:

pentru ca are atatea nuante si este foarte versatila , poti face cu ea atat lookuri de zi , cat si lookuri de seara .
Mai vreau Soft mate lip cream de la NYX in nuantele Stockholm si Amsterdam , una nude si una foarte puternica . Mi se par sperbe si am citit numai de bine despre ele . Pe acestea le vreau pentru inceput , dar apoi o sa imi maresc colectia .

Mai vreau si cateva chestiute de la MUA , incepand cu paletuta Glamour days :

Extreme Curl Mascara , pentru ca inca sunt in cautarea rimelului perfect , si nu l`am gasit :

si alte cateva chestii, pentru care astept reducerea de 50% .

Voi ce va doriti in noul an ? 


2 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!