duminică, 23 decembrie 2012

Tutorial: De la pahar la obiect de decor :)


Ce avem :
  1.  Tot felul de margelute . Eu am folosit 2 culori : cele negre din lemn si cele galbene de chihlimbar 
  2. Pieticele ceva mai mari : cele mai mici (albna si verde) sunt pietrele zodiei , iar cea verde, mai mare, este cumparata de la un magazin oarecare ...
  3. Lumanarica. A mea este aproape terminata , dar o sa o inlocuiesc curand.
  4. Pahar de sticla simplu , pe care eu am lipit un ren rosu (de la un ambalaj de bomboane de craciun)


Cum procedam:

  1. Prima data am pus pietricica verde pe fundul paharului
  2. apoi am pus margelutele peste 
  3. am asezat si celelalte 2 pietre deasupra , cu grija , astfel incat sa formeze o suprafata dreapta , sa fie la acelasi nivel ca sa  sustina lumanarica dreapta 
  4. am pus lumanarica si Voila! 
Va place decoratiunea mea ? :)



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!