duminică, 9 decembrie 2012

Thoughts ...

Nu am nimic special de spus , doar aberez putin cu voi , pentru ca imi place sa ma descarc in scris!
tocmai am facut o lunga si fierbinte baie inmiresmata cu arome de struguri din spumantul de aici, dar si de la samponul tot de acolo, cu parul mirosind a struguri si avocado ( o combinatie pe cat de stranie pe atat de interesanta)  cremuita din cap pana in picioare cu rodii , plante "scandinavice :)) ", aloe  , demachiata , tonifiata si hidratata , in plus cu o cana de ciocolata calda in mana , si izolata in singura camera nedevastata ( da , casa mea e un santier total) scriu aceasta postare .
Despre ce scriu ? N`am nici o idee , dar chiar trebuie? Scriu pentru ca vreau , pentru ca imi alearga degetele pe tastatura , pentru ca tocmai m`am intors cu drag pe blogul Maiei , care ma inspira de fiecare data si pe care o iubesc al naibi de mult . In ea ma vad pe mine in cativa ani , in Cluj , orasul viselor mele , cu atata istorie , atata pasiune , atata incarcatura de emotie incat explodez numai la gandul ca voi ajunge acolo candva .
Altceva ce m`a inspirat a fost prima zapada , fulgii usori care cadeau incet , fiecare dintre ei reprezentand un suflet , iar noi ignoranti gandim : "Ce bine ca am cauciucurile de iarna puse!" sau "Nu am ce haina sa imi iau maine" . In sfarsit ninge si la mine . Ma saturasem ca toti prietenii mei din tara , mai ales de prin nord sa imi spuna ce frumos ninge si cat de misto s`au bulgarit  . 
Deja ma gandeam cu tristete si ciuda ca o sa am un craciun fara zapada , ca bradul nu o sa aiba nici un farmec , pentru ca eu nu am impodobit inca bradul . Imi place sa pastrez traditia si nu ma grabesc , ba chiar bradutul este unul dintre ultimele lucruri pe lista "to do" din apropierea Craciunului . De obicei il fac dupa 21-22 decembrie , cand in casa miroase a vanilie si de afara mai vine cate un ratacit , plecat dupa mai multe cumparaturi cu mirosul acela afumat , specific iernii .

Am tricoul in care dorm ud pe spate si presimt ca o sa racesc , dar nu conteaza. Pentru mine nimic nu a contat vreodata cand am vrut sa obtin ceva . Asta imi aminteste de acum cateva zile , daca nu chiar ieri eram tare abatuta , fiindca inca sunt la varsta la care nu mi`am gasit printul pe cal alb cu care sa intemeiez o relatie stabila , dar nici nu sar din floare in floare, si m`am indragostit bineinteles , ca o nefericita ce sunt , de baiatul pe care l`am respins cand m`a iubit el , o prietena mi`a spus ca pana la urma rezolv eu cumva , ca intotdeauna obtin ce vreau intr`un fel sau altul , ceea ce mi`a dat oarecum incredere in mine , dar m`a facut sa realizez si cat e de greu sa obtin ce vreau , cat poate un suflet ranit sa sufere , iar apoi nu se mai deschide la fel de usor , de teama sa nu sufere din nou .

In ultimul timp ma simt plafonata ... Scoala , teme , putin pe afara , dar blogul este ceea ce ma salveaza , cand scriu pe blog patrund in universul meu parfumat , hidratat si tot odata atat mai profund decat ultimul nstrat al pielii la care poat ajunge o crema de corp . De asta am spus ca imi place Maia , ea scrie pe blog cum imi scriu eu poeziile , avem aceeasi viziune , aceeasi dorinta de a evada din banal , si tocmai de aceea am decis sa ma inscriu si la giveaway`ul ei AICI.

2 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!