duminică, 23 decembrie 2012

TAG: Winterlicious

1. Care este oja ta favorita in aceasta iarna?
Bineinteles ca nu m`am putut hotari la una singura si a ales doua .
Una este primita de la my secret santa(ii multumesc mult, mult, mult) , iar cealalta mi`am cumparat`o eu de la mare , in vara ... am dat doar 2 lei pe ea , dar este superba (cea cu flakies-stanga)

2.Care este produsul favorit pentru buze iarna aceasta ?
Hmm ... balsamul de buze Kiss Care Love de la Essence , primit tot de la Secret Santa , a urcat repede in top , dar inca este la concurenta cu Cutiuta cu Minuni de la Oriflame, dar nu am pus`o pe ea pentru ca nu este un produs doar pentru buze )

3.Care este obiectul vestimentar cel mai des purtat iarna aceasta?

Cu siguranta plovarasul acesta . Il iubesc maxim :x
(bu stiu dc arata asa oribil in poza , dar in relitate e foarte dragutz :D

4.Care este cel mai des purtat accesoriu iarna asta?
Hmmm , acesti porumbei foarte , foarte finuti pe care i`am primit anul trecut, de Craciun, de la o prietena foarte buna :)

5.Care este parfumul preferat/lumanarea preferata ?
Paaai , este acest ulei de aromaterapie cu vanilie , care imi face zilele acestea reci mai frumoase.

6.Care este bautura ta preferata iarna?
Ceaiul . Verde sau negru , mai ales Greenfield Christmas Mistery ., chiar e perfect pentru perioada asta : e ceai negru cu scortisoara si alte cateva chestii , iar daca il gasiti prin vreo farmacie Catena nu ezitati sa il cumparati , mai ales ca are un pret foarte mic : 50 de bani pliculetul.

7.Care este filmul tau preferat de sarbatori?
De departe singur acasa 1,2,3 :)) Nu ma mai pot satura de filmul ala . 

8. Care este melodia ta preferata de Craciun?

9.Care este mancarea ta preferata de sarbatori ?
Hmmm iubesc totul de la salata beouf pana la sarmale si mate . :)
(da , da sunt o haplea si jumatate)

10.Care este decoratiunea ta preferata de sarbatori?
Inimioara aceasta . Mai am si una alba , dar nu am gasit`o.

11.Ce planuri ai de sarbatori ?
Craciunul in familie, bineinteles , iar revelionul cu prietenii .

Fetelor, care nu ati facut inca acest tag , va invit sa il luati si sa il dati mai departe :)

5 comentarii :

  1. cat de dragut e pulovarasul! <3 Nu stiam ca Leydi are oja cu flakies, omg! Ce as vrea sa gasesc si eu :(
    Am sa preiau si eu tag-ul , imi place :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca vrei iti pot lua eu o oja de asta . Am vazut saptamana trecuta intr`un magazinas chinezesc oja asta . :) Da , plovarasul e o chestie adorabila . O sa fat un OOTD cu el cand o sa am timp :))
      Ma bucur ca iti place. Abia astept sa citesc raspunsurile tale! :)

      Ștergere
  2. Chiar acum ma apuc sa fac poze pentru tag :D
    wow, daca chiar ai face asta pentru mine, ti as fi foarte recunoscatoare. daca vei avea drum pe acolo, ia-mi te rog si mie 2 si eu ti le platesc prin ramburs sau avans, cum preferi <3 uite emailul meu : bbyqdoll@gmail.com
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar o sa ma uit daca mai au :D vrei 2 la fel ? sau diferite ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca mai sunt in genul acesta si sub alte culori, diferite, daca nu, la fel, sa fie! :)) :* am terminat si eu acum tagul :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!