vineri, 21 decembrie 2012

TAG: Craciunul de ieri vs. Craciunul de azi

Am primit acest tag de la Ana Maria  si ii multumesc mult ca mi`a dat ocazia sa il fac si eu :)
Dupa ce realizez acest tag o sa raman doar cu doua "restante" :))
Sa incepem:


Care a fost cel mai frumos craciun din copilaria ta?
Cel mai frumos Çraciun a fost cand eram mica , mica si veneau la mine rudele , si fiecare imi aducea cate un cadou , pentru ca atunci nu aveam nici verisori , nici frati :) eu sunt cea mai mare. 

Care este cel mai frumos Craciun recent?
Hmm .. sa ma gandesc :-? imi plac toate , cand impodobesc bradutul cu mama in ajun , sau cu o zi inainte , iar in dimineata de Craciun deschidem cu totii cadourile , iar apoi gustam dinj delicioasele bucate traditionale pregatite de al meu bunic :)

Care a fost colindul tau preferat in copilarie?

Steaua sus rasare , si sufeream , pentru ca in zona mea nu se prea obisnuieste sa se mearga cu colinda decat de copii mai saracuti :)

Care este colindul tau preferat in ziua de azi?
Impodobeste mama bradu :)) , glumesc . Cred ca cel mai mult imi place Leganelul lui Isus , pe care il si cantam la cor .

Care a fost filmul tau preferat de Craciun in copilarie?
"Singur acasa."

Care este filmul tau preferat de Craciun , in prezent?
Tot "Singur acasa". Iubesc din tot sufletul acel film , ma face sa ma simt mai bine de fiecare data cand il privesc :) 

Cum impodobeai bradul de Craciun cand erai mica ?
Luminos , luminos cu cat mai multe luminite si globulete.

Cum impodobesti bradul acum?
Hmm :-? prefer culorile calde , rosu , auriu , nu imi place ca bradutul sa fie impodobit cu albastru , pentru ca da o senzatie ciudata , pe cand cel rosu te face sa il iubesti . Sunt si subiectiva , avand in vedere ca rosu este culoarea mea preferata.

Crezi in Mos Craciun? De ce da/ de ce nu?
Da , cred in spiritul Craciunului si in toata magia specifica , ma face sa ma simt mult mai bine , iar in preajma Craciunului chiar se intampla miracole .

Iti place reclama clasica Coca Cola , cea cu Sarbatorile Vin si camioanele colorate ?
Da . Iubesc Cola si tot ce tine de ea , iar reclamele acelea m`au fascinat inca din copilarie cand salivam in fata televizorului pentru ca nu aveam voie sa beau Coca-cola.

Unde este (sau unde ar fi) locul perfect pentu a petrece zilele de Craciun?
Acasa , in jurul bradului , cu familia , desfacand cadouri si povestind :)

Brad artificial sau natural?
Intotdeauna am avut brad natural , si asa voi face si anul asta . Inca nu l`am cumparat , dar ii vine randul azi  , cel tarziu maine . :)

Cat de importanta crezi ca este zapada in preajma Craciunului?
Hmm ... foarte , foarte importanta , fara zapada parca nu e Craciunul , parca iii dispare magia.

Ce inseamna Craciunul pentru tine?
Revederi ,pregatiri , ambalari :)) iubesc toata agitatia aceasta .

Primesti colindatori de Craciun?
V`am spus ca pe la mine nu se obisnuieste , dar totusi pe cei care vin ii primesc :)

Care este cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?
Dragostea parintilor mei siiii ... o jucarie fantastica , anti-stres =)).

Nu nominalizez pe nimeni , dar poate prelua tagul orice fata care nu l`a facut inca :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!