marți, 25 decembrie 2012

TAG: Christmas time

Iata`ma deci in ziua de Craciun completand un tag :)) (cu 3 kg mai grea)
Am preluat acest tag de la Aurora , pentru ca mi s`a parut farte cute . Sa trecem la intrebari:



1. Ce iubesti cel mai mult in ceea ce priveste luna Decembrie?
Iubesc sa fie zapada afara ,iar eu sa stau linistita cu prietenele mele cele mai apropiate intr`un local dragut savurand o cana de ceiut, sau ciocolata calda :X si magia sarbatorilor si cadourile pe care le primesc si le daruiesc .
2. Care este parfumul tau preferat in perioada sarbatorilor de iarna?  
Pfff... Little red dress mi se pare ca are un aer festiv :x este dulce , dar in acelasi timp nu exagerat si ma face sa radiez de fericire :)
 3. Care sunt cele trei produse fara de care nu poti trai in aceasta perioada?
-balsam de buze
-ceai
-plovare groase, dragute si comode :)
4. Care este look-ul tau "go to" in luna Decembrie? Cat eyes? Buze rosii? Impartaseste-ne!
Hmm :)) un fard peachy pe toata pleoapa , putin rimel si buze rosiatice (pana la rosu intens)
5. Care este produsul tau "sclipicios" preferat? Poate sa fie orice! 
Hmmm , Cred ca oja Leydi cu flakies.

   6. Arata-ne ornamentul tau preferat pentru bradul de Craciun! 

Aceasta inimioara. Am gasit`o si pe cea alba , dar am uitat sa o pozez:)

 7. Care sunt dulciurile tale preferate in aceasta perioada?
Ciocolataaaaa  si carameeeeeel :)) Iubesc aceleasi dulciuri ca si in restul anului.
 8. Care este filmul tau preferat de Craciun?
Am mai scris odata , Home Alone , pentru ca a fost filmul copilariei mele :D
 9. Ce doresti sa iti aduca Mos Craciun anul acesta?
Pfff , muulte :)) glumesc . Ce vrea el si sanatate.
 10. Sarbatorile sunt momentul perfect pentru a impartasi iubire! Pe cine vrei sa recomanzi si de ce? 

Vreau sa o recomand pe Andra Kat pentru ca este o tipa foarte simpatica cu care m`am imprietenit repede.
Pe Georgia pentru ca mi se pare o persoana interesata si vreau sa aflu mai multe despre ea , si parca nu imi vine sa o tot intreb :))
Pe AnaMaria care de cand m`a descoperit m`a ajutat mult , mult de tot ,si ii multumesc pentru asta .
Pe Criss , my loved Secret Santa si o tipa foarte simpatica si deschisa.
Pe Crenguta pentru ca este o fire foarte bnonconformista (daca gresesc , sa nu ma bati)
Pe Adina pentru ca imi place foarte mult (nu as putea sa spun de ce , dar chiar daca nu am vorbit niciodata ma simt foarte apropiata de ea) 
si orice alta fata care vrea sa preia tagul acesta , pana nu e prea tarziu. :D

2 comentarii :

  1. L-am facut,putin cam tarziu dar l-am facut :D
    http://crissscri.blogspot.ro/2012/12/tagchristmas-time.html
    Multumesc!
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n`are nimic .ma bucur ca pot sa aflu mai multe despre voi :)

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!