duminică, 9 decembrie 2012

Sunday`s post!

Daca e duminica ,apai ne relaxam si facem ce ne place, nu ? Chiar daca asta implica ceva mai multa munca decat ne`am fi gandit .
Am vazut acum cateva zile pe net o decoratiune de Craciun , foarte draguta si usor de realizat . 
Am adaptat`o putin la ce aveam eu prin casa si am facut si un mic tutorial :

Aveti nevoie de un carton mai grosut pe care sa il taiati in forna aceasta . 
Scuzati mazgaliturile . Sunt niste dinozauri facuti de fratiorul meu :))) (numai a dinozauri nu seamana , dar sa nu`i spuneti si lui)
In spatiul de sus dati o gaura de la inceput . Nu faceti ca mine , care m`am chinuit la final sa il gauresc , ca sa il pot agata :))


Apoi lipiti conuri de hartie ...
si lipiti si lipiti si iar lipiti pana ajungeti asa :

iar apoi lipiti din nou :)) pana va place cum arata:


in cazul meu asa :) , iar apoi adaugati ceva dragut in mijloc. 
Am avut de ales intre o fundita si un globulet , si am optat pntru globulet, mi s`a parut ca merge mai bine :

O sa mai fac cateva tutoriale DIY inperioada aceasta , asa ca fiti pe faza!





2 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. asa am zis si eu la inceput, dar cand m`am apucat si am vazut ca incepe sa iasa :)) am continuat

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!