miercuri, 12 decembrie 2012

Review: Pure skin Hide & Treat concealer (cred )

Am sa va vorbesc astazi despre un produs foarte ieftin , dar care mi`a placut foarte mult .
Nu face decat jumatate din ce promite , adica grabeste foarte putin vindecarea cosurilor ,
fara sa acopere deloc, desi promit6e si asta , dar pentru tenul meu a avut acelasi efect ca Benefit Porefessional . Efectiv imi inchide porii si ii micsoreaza foarte mult.

Swatch:



Un alt plus are un miros excelent (da , la mine e un mare plus ca produsele pe care le folosesc sa aiba un miros frumos) , o combinatie intre dulce si fresh si contine acid salicilic , despre care stim ca ajuta foarte , foarte mult posesoarele de ten gras.
Nu stiu ce sa mai spun despre el , dar ati prins ideea ca imi place mult :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!