vineri, 7 decembrie 2012

Review: Lotiune tonica L300

Am aceasta lotiune de mai mult de un an , si cred ca a venit vremea sa va vorbesc putin despre ea , pentru ca tot a mai aparut pe blog, atat la preferatele lunii , cat si in alte articole.
L300 este un brand suedez, care acolo este un puternic concurent pentru Vichy, Avene si alte asemenea firme de dermato-cosmetice.
Pe ea nu scrie nimic in engleza si nici pe net nu am gasit mare lucru , nu pot sa va spun nimic din ce se spune despre ea , asa ca o sa trec direct la parerea mea.


Am avut o relatie love-hate cu aceasta lotiune . Imi place ca nu are parfum , parabeni si nici coloranti si imi improspateaza pielea foarte bine , mai ales in perioadele in care o ia razna , dar am avut si perioade in care mi se parea prea dura pentru fata mea . Initial am crezut ca e vina dischetelor demachiante.Le`am schimbat -> aceeasi senzatie , pe cele vechi le`am incercat cu o alta lotiune tonica si nu mi s`a mai parut nimic dur .

Poate si pentru ca am folosit`o obsesiv un timp tenul meu s`a saturat de ea ...

Per total mi`a placut aceasta lotiune, iar in ultimul timp am folosit`o doar cand tenul meu "face pe nebunul" si se ingrasa excesiv. As recumpara`o daca as avea ocazia .

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!