sâmbătă, 22 decembrie 2012

NOTD: Manichiura de craciun

Nu am mai facut d 100 de ani un NOTD , pentru ca am considerat ca nu am nimic prea special sa va arat , nu am mai avut chef de modele si am purtat o singura culoare , de obicei maro sau rosu, fara nimic special , asa ca am considerat ca nu are rost sa fac o postare doar ca sa fie , dar iata`ma ca azi revin cu o manichiura pe care o consider perfecta pentru Craciun si cu care m`am inscris la concursul lui Meg cum puteti vedea in al doilea colaj(mi`a fost lene nu am mai avut timp sa fac alte poze)


Toate unghiile au avut la baza a doua nuanta de oja , acel auriu-cupru . Pe degetul aratator si mijlociu am aplicat cate 2 benzi foarte subtirele si am aplicat prima oja  , acel maro inchis . Bradutul de pe inelar este realizat tot cu aceasta oja, peste care am aplicat sclipicelul verde , din borcanas , oja cu sclipici Sabrina si putin din oja cu pensula subtire cu sclipici de la Orkide, pe care am aplicat`o si peste dungile de la mijlociu si aratator . La mana stanga nu am reusit sa fac mare lucru . Pe mijlociu am pus o singura dungulita , iar pe aratator 3 , realizate cu acelasi [rocedeu ca la mana cealalta , iar pe inelar am aplicat oja maro inchis , peste care am incercat sa realizez un bradut doar din sclipici , dar nu a iesit exact cum vroiam . Deasupra am fixat totul cu top-coatul din poza :)


Produsele pe care le`am folosit sunt :

Voua va place? Ati purta`o ?



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!