duminică, 30 decembrie 2012

NOTD: La multi ani 2013

Hey , fetelor! Aceasta este ultima postare din anul acesta si este o colaborare cu unghiutze , cu celelalte bloggeritze ! Daca nu voi apuca maine sa intru sa va scriu cateva cuvinte va spun de acum La multi ani! iar 2013 sa va aduca sanatate , fericire si cate cosmetice vreti voi! 
Trebuie sa plec , ma bag la o baita luuunga si fierbinte . Va las cu unghiutele , iar apoi aruncati un ochi si pe la fetele mele .


Aici le gasiti si pe fete :

6. Maia (Makeup by Maia) - http://makeupbymaia.wordpress.com/


2 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. multumesc . Azi le`am sters deja , defapt le `am dezlipit pentru ca am aplicat un lac protector care n`a facut decat sa imi dezlipeasca oja cu totul :))

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!