duminică, 2 decembrie 2012

NOTD : Galaxy

Hey , fetelor! 
De mult vreau sa incerc aceasta manichiura , pentru ca mi se pare foarte draguta si interesanta si cute si in plus rezista foarte mult, datorita top-coatului cu sclipici , foarte foarte rezistent , dar nu am facut`o pentru ca mi`era teama ca nu va iesi cum trebuie , dar chiar imi place mult ce a iesit :)
Ojele folosite sunt puse in ordine de jos de la stanga la dreapta.



Si ca sa nu va bombardez cu o gramada de poze am facut doua colaje cu pozele care au iesit cel mai bine.
Nu am pus si o poza cu spatiul de lucru  , dar va dati seama din oja ramasa pe degetele mele cat de "murdara" este aceasta manichiura , pentru ca degetele mele au fost curatate vreo 10 minute .

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!