vineri, 28 decembrie 2012

Multumesc, mosule!

Draga Mos Craciun , iti multumesc pentru toate darurile pe care mi le`ai adus incepand cu Secret Santa :

Sare de baie Balea , crema de maini Blanchette B , fard Virtual Lava , balsam Essence Kiss care love (cel rosu , am dezlipit eticheta cu nuanta), 4 oje (gabrini, leydi,rapsodi si inca o oja foarte interesanta si rezistenta , dar al carei nume n`am reusit sa`l descifrez ) , un sclipicel pentru unghiute si un ingeras luminos , care este acum agatat la mine in brad.

Iar apoi a urmat inca un Secret Santa :
Crema de corp este foarte, foarte buna si a inceput sa imi placa si parfumul Giordani Gold , pe care l`am urat intr`o perioada , dupa ce l`am iubit in alta perioada mai indepartata :)

,apoi Mosul propriuzis , de sub bradut :


gel de dus Aile cu trandafiri(dupa ce l`am incercat pe cel albastru am mai vrut , pentru ca mi`a placut mult , atat mirosul , consistenta, cat si faptul ca face multa spuma)
fixativ Blanchette B , dulciuri , multe dulciuri , dar nu le`am pozat pe toate si o pereche de botosei UGG de casa :

am mai primit si un set cu un parfum si un ceas foarte dragut :

pe care l`am purtat (si inca il port) asa:

si mi`a mai lasat el niste bani sa imi iau un telefon si cateva cosmetice .
La telefon inca nu m`am hotarat pentru ca nu am gasit nici o oferta prea buna , iar cosmeticele o sa ajunga dupa anul nou . :)

5 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. multumesc! eu doar am mentionat de ei si dupa 2 zile i`am gasit sub bradut :))

      Ștergere
  2. Ce drăguți sunt botosei :)
    Sa le folosești cu plăcere >:D<
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar sunt foarte adorabili , si foarte caldurosi! >:D<

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!