duminică, 23 decembrie 2012

Mini-haul: Giordani

Iata ca desi nu ma asteptam a ajuns si la mine Mosul mai devreme!

Am primit un set complet cu parfum , crema de corp si roll-on Giordani Gold , si pe langa acesta si o crema de corp Giordani White Gold.
Prima crema de corp mentionata u apare in poza pentru ca am daruit`o si eu mai departe , ca sa nu stea degeaba la mine , alaturi de celelalte 4 pe care le mai am si pentru ca mi`am promis sa nu mai cumpar creme de corp pana nu termin cel putin 2 .

Nu stiu de ce uram inainte parfumul Giordani Gold , caci acum mi se pare fantastic . Mi se pare ca atunci cand i`au schimbat sticla au schimbat putin si notele parfumului , parca nu mai este asa insuportabil , sau doar mi`am schimbat eu gusturile .. :-?
Roll-on-ul nu l`am incercat inca , dar am incercat altele 2 din aceeasi gama : Divine Sensual si Muse.
Crema de corp este superba . Este parfumata , lasa pielea fina si mirosul dureaza pana la 24 de ore( poate si mai mult , dar am folosit`o abia aseara ) . Chiar nu ma asteptam sa fie asa buna ...

Voi ati primit cadouase in avans? :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!