vineri, 7 decembrie 2012

Iarna asta ...



  • imi citesc horoscopul , dar uit la nici 10 minute dupa , pentru ca nu sunt superstitioasa
  • fac multe , multe bratari , pentru ca am gasit noi surse de inspiratie , modele noi si vreau sa imi diversific gama de culori (o sa va arat cateva , dupa ce ma apuc 
  • o sa lenevesc in sosete groase, un tricou larg de al lui , cu parul strans intr`un coc neglijent si cu o cana de cappucino in mana care sa imi aminteasca de primul nostru sarut 
  • o sa imi google-esc propria persoana pentru ca e amuzant
  • o sa ies afara in tricou la prima zapada, ca in fiecare an
  • o sa ma bat cu zapada pana nu o sa imi mai simt degetele
  • o sa fiu mai buna , mai ales de sarbatori
  • o sa incerc sa termin produsele pe care le am inainte sa imi cumpar altele noi de acelasi tip
  • o sa ma descarc prin scris , o sa vars si ultima picatura din mine odata cu cerneala 
  • o sa raman fidela acelorasi idealuri
  • nu o sa regret decat un singur lucru , ca si pana acum 
  • o sa incerc sa ma impac cu cel mai hun prieten al meu, persoana care m`a suportat exact asa cum sunt si care m`a sustinut mereu
  • o sa imi machiez prietenele pentru sarbatori
  • intr`o zi inzapezita o sa imi scot cea mai buna prietena la o cana de ceai intr`o cafenea draguta si retrasa 
  • o sa ma indragostesc din nou , din nou si din nou , dar o sa imi astept totusi printul fErmEcat

Voi ce veti face ?


6 comentarii :

  1. Iarna asta? hmmm :-?
    -o sa.mi cumpar pentru prima data o pereche de manusi negre din piele
    -o sa ma uit pe geam in timp ce ninge
    -o sa beau o multime de ceaiuri
    -o sa ma bat cu zapada
    -o sa ma plimb prin oras desi afara e frig de mor
    -o sa port fes/basca ca sa nu.mi inghete capul
    -o sa ma bucur de fiecare zambet din jurul meu
    -o sa ma bucur de fiecare decoratiune de craciun
    -o sa ma uit la o multime de filme cu tema craciunului

    Si lista poate continua la nesfarsit:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte interesante si ale tale . multumesc pentru raspuns :*

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iarna asta..
    - o sa imi petrec cat mai mult timp cu iubitul, familia si prietenii
    - o sa fac tot posibilul sa ma dau cu saniuta sau ciolofanul :)
    - o sa ma bulgaresc
    - o sa merg la patinuar
    - o sa vizitez locuri noi
    - o sa ma rasfat cu ciocolata calda si filme de sezon
    - o sa fac multe poze (sper)
    - o sa supravietuiesc sfarsitului lumii :)) si muulte altele
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am trecut de 2000 , de 06-06-2006 (666 , numarul diavolului) de 11-11-11 supravietuim noi si acum :))

      Ștergere
  4. si eu abia astept sa ma dau cu sania :) :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!