luni, 24 decembrie 2012

Holiday look (3) : Last Christmas (look)

Acesta este ultimul look de Craciun pe care il voi realiza. Nu mi`am indeplinit planul dupa cum il vroiam , pentru ca aveam in plan sa fac 3 look-uri de craciun si 3 de revelion , dar sper sa nu va suparati pe mine (prea tare) pentru ca voi incerca sa adaug unul la cele de revelion, ca sa compenseze cu acesta.

Look-ul de azi este un look mai puternic , in nuante de maro si bej (ca scortisoara si vanilia) , dar purtabil si la petreceri de Craciun , dar si acasa , cu familia sau prietenii.
Este usor de realizat , iar pentru a obtine acea margine dreapta am folosit o banda de scotch , si iata ce a iesit :



Produse utilizate: quad no-name(el a avut un nume , dar nu se mai vede )[nuantele de alb si maro] 
fard virtual lava [ intai nuanta mai deschisa , sidefata(3) , iar apoi cea inchisa , mata(4)]
UDPP . nu mai este in ambalajul originat. mai ramasese putin si imi era greu sa`l scot, asa ca l`am transferat 
mascara oriflame (nu mai stiu care)
luciu de buze deborah(din pacate nu ii mai gasesc nuanta:)

P.S. : Vedeti ce poze clare am? :> :> . am schimbat niste setari la aparat si au iesit suuuper :))


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!