vineri, 14 decembrie 2012

Holiday look (2): New Years Eve

Si iata`ma ca azi am revenit cu un  look pentru noaptea dintre ani , in care multe dintre voi veti merge fiecare pe undeva sa sarbatoriti cu prietenii , familia , sau oricine altcineva .
Este un look de seara , dar nu foarte "tare" , pentru cele dintre voi care prefera un look de seara mai soft , dar in acelasi timp elegant.
Este un machiaj care ma duce cu gandul la minunile ce se intalmpla noaptea, la cate o stea care se intampla sa cada si imi umple sufletul cu bucuria aceea copilareasca , si mai ales de noaptea dintre ani, cand vom uita de 2012 si il vom sarbatorii pe 2013 cu un pahar de sampanie si un piscot insiropat in compot de visine .
Esste si primul meu machiaj mai dark la care am folosit banda, si chiar imi place ce a iesit.

Acum sa va las cu pozele:




Nu aruncati cu rosii in sprancenele mele , nici eu nu le mai suport . Aveam programare la pensat azi ,dar nu am reusit sa ajung , fiindca am avut ceva de rezolvat , dar ma duc maine , pentru ca nu mai pot sta asa.

Vreau sa mai spun ca aceasta postare este cea cu care particip la concursul Ioanei!

Kissez!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!