sâmbătă, 8 decembrie 2012

Haul: Chlotes & Accesories

Da... in ultimul timp am dat o micuta gaura in buget si am pus gheruta pe cateva chestioare , care nu imi trebuiau neaparat , dar erau prea dragute ca sa nu le iau , si chiar ma bucur ca le`am luat , pentru ca sunt foarte bune la material si foarte comode si in plus foarte ieftine .

Acest plovaras dusty-pink , scurt si cu maneca 3/4 foarte dragt si foarte comod , de la Bershka :)


Camasa mentolata este preferata mea , este foarte subtire si vaporoasa si imi da asa un sentiment de ca traiesc in anii `50. Ea este de la New look , dar i`am taiat eu eticheta pentru ca ma gadila .


Esarfa este foarte , foarte buna la material . Chiar nu ma asteptam . Daca stiam ca materialul este asa bun mai comandam si alta culoare . Ca si plovarasul , esarfa este tot de la Bershka .

Siii .. nu puteam sa plasez comanda fara cateva accesorii : cele doua perechi de cercei . Fundita tricolora am purtat`o pe post de papion de 1 decembrie.

Acesti cercei de la Bershka , care se potrivesc de minune cu camasuta verde si cu un alt inel auriu vintage pe care il am deja , si o sa il vedeti in postarea urmatoare cu un NOTD.

Si acesti cercei pe care i`am purtat cu mare drag saptamana trecuta.

Iar cum tata a fost plecat la Sinaia si m`a lasat fara laptop weekendul , ca sa isi rascumpere greseala , mi`a adus niste cosmetice bio , mai exact:
  • 2 creme de corp cu ulei de masline ( in poza apare doar una )
  • un samponsi balsam 2in1 cu struguri care miroase demential
  • un spumant de baie la fel de delicios 
  • si un sapun cu ulei de masline 
Voi ce v`ati mai cumparat?






5 comentarii :

  1. Foarte draguta culoarea pulovarasului de la bershka, are o culoare calda, pastelata,
    Sa le porti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mi`am luat si rochita de revelion , dar nu o dezvalui pana o sa fac un ootd cu ea :D . Mai am de cautat pantofii :)

      Ștergere
  2. Mi0am luat si eu mai multe. chestiute ..printre care si cercelusi de la Breska ca si ai tai

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!