miercuri, 5 decembrie 2012

Favoritele lunii noiembrie


Poza de grup ( pentru rujul Giordani si creionul AlixAvien am uitat sa fac poza separat)
Daaa , stiu ca este cam tarziu pentru aceasta postare , dar n`am avut timp sa o scriu mai devreme , pentru ca am fost in perioada cu teze , lucrari si alte cele, asa ca o scriu la 5 zile dupa ce s`a incheiat ultima luna de toamna .

O sa incepem cu produsele pt corp si par :
Aceste doua produse Balea , pe care vi le`am aratat in ultimul haul au devenit rapid si favoritele mele , datorita mirosului superb , dar mai ales datorita calitatii :) Balsamul imi lasa parul foarte , foarte moale , iar crema de corp are o textura lejera si miroase superb , un miros care ramane pe piele aproape o zi intreaga .

Well , nu credeam ca niste produse atat de ieftine imi vor placea atat de mult .
Cand am deschis prima data gelul de dus am zis ca e prea lichid si mai mult ca sigur nu va curata bine si se va termina foarte repede , dar l`am folosit aproape numai pe el ,in afara de 3-4 dati in care m`am spalat cu cel cu miere de la Palmolive , si nu s`a consumat nici macar un sfert din el , plus ca face o spuma densa , bogata si are un miros foarte frumos .Crema de maini imi place mult pentru ca intra repede in piele , nu lasa o pelicula grasa si este foarte hidratanta , cat despre acetona cu miros de mere verzi , well indeparteaza oja foarte bine , chiar si pe cea cu sclipici(tot trebuie insistat putin , dar se curata mai usor decat cu alte acetone ), iar despre miros ... dupa ce o folosesti degetele chiar miros a mere verzi. :)

Sa trecem la machiaj :


Perlele bronzante de la Avon in nuanta A|rabian Glow chiar le`am folosit in fiecare zi , si le iubesc maxim :X imi dau un glow superb 
Crema Pure skin de la Oriflame : grabeste procesul de vindecare , dar nu acopera deloc , insa a intrat la favoritele lunii pentru altceva : pe tenul meu are acelasi efect cu the porefessional de la Benefit . Imi inchide instant porii de pe nas.
Pudra minerala Giordani Gold imi place pentru ca imi mentine tenul mat pana la 6 ore si nici nu incarca tenul .
Trusa Glamour este absolut superba , de la nuantele de ochi pana la cele de buze,  dar care din pacate nu sunt foarte pigmentate (cele de buze ). Celalalt quad no-name vi l`am prezentat mai de mult , are niste culori superbe  si pigmentate , din pacate putin prafoase ,  dar fara fall-out , iar luciul de buze Very me Peach me perfect are o nuanta foarte naturala , este lipicios (dar mnu in sensul urat) si rezista foarte , foarte mult .
Si mai este si preferatul preferaatelor :

Cam astea au fost favoritele mele luna trecuta . Voi ce produse ati mai folosit ?


+Random

Cartea lunii :

Spre far / Orlando de Virginia Woolf

Others :

LightBag . Le`am luat de la targul de carte . Inauntru au fundul de lemn si o mica lumanare , iar ele nu iau foc . Prin micile stelute decupate raspandesc o lumina superba in camera , plus ca eu am inlocuit lumanarele originale cu unele parfumate .

+

Melodia  lunii:


Manau- La rumeur 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!