vineri, 28 decembrie 2012

2012 favourites

Buna , fetelor!
Vreau sa fac si eu listuta cu produsele preferate de anul acesta . Ma gandeam daca sa fac si una cu produsele din decembrie , dar parca e prea mult , si trebuie sa ma apuc si de un look de revelion :)
O sa incep cu produsele de ingrijire. Am incercat sa ma rezum la un singur produs din aceeasi categorie asa ca:

Pentru par am folosit balsamul cu mango si aloe de la Balea , care imi descurca parul si mi`a reparat varfurile , lucru la care chiar nu ma asteptam si samponul Floramin , special pentru parul gras , care imi face parul sa "scartaie" de curatenie.

Pentru fata am iubit gelul de curatare L300(dreapta) pentru ca imi curata fata in profunzime si dupa ce il folosesc arata foarte fresh si luminoasa.
Lotiunea tonica cu afine si lavanda Oriflame este preferata mea de mult timp , pentru ca este foarte "dulce cu pielea mea" si imi place efectul ei .

Pentru corp am preferat acest gel de dus , caruia i`am facut review aici 

si aceasta lotiune , pentru ca este usoara, hidratanta si miroase superb . 

Produsele de machiaj cel mai des utilizate sunt :

Pentru fata:

Concealerul Oriflame , folosit in cu totul alt scop. Aveti review aici si perlele bronzante Avon folosite ca blush , contouring si toate cele , pentru ca sunt foarte versatile. Eu le am in nuanta Arabian Glow si mi se potrivesc perfect.

Pentru ochi:

Fard duo Deborah Milanu in nuanta 1 Blue Lagoon si quadul ELF in nuanta Luxe . Dupa cum puteti vedea auriul aproape l`am terminat . Ce nu mi`a placut la acest quad a fost ca nuanta de maro este foarte slab pigmentata , dar celelalte trei culori sunt superbe .

Pentru buze:

Oriflame Beige Wonder , Rimmel (nu stiu nuanta )  si Maybelline in nuanta 140 Juicy bubblegum. Din rujul Oriflame mai am foarte putin , iar din cel Maybelline mai am cam jumatate , dar nu l`am scos , ca murdaream  cuvertura alba .


Iar acum mai am o categorie Random :

Cel mai purtat obiect vestimentar a fost cu siguranta aceasta bluza de la Espirit , pentru ca este larguta , comoda si merge perfect sub un sacou cambrat . Unde mai pui ca are o culoare foarte deosebita si un model interesant :

ochelarii mei trazniti :
pe care i`am purtat toata vara , desi sunt foarte ieftini(10 lei ) , in defavoarea altora mai scumpi si mai "sanatosi"dar care nu ma protejau asa de bine de soare .


si uleiul de aromaterapie cu vanilie , pe care l`am iubit enorm ,si inca mai am putin in el , apoi trebuie sa dau o raita prin The body shop . 

Care au fost produsele voastre favorite din acest an ? 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!