miercuri, 14 noiembrie 2012

TAG: Read, read and than read some more

Nu am primit acest tag de la nimeni , dar fiindca imi place sa citesc am decis sa il preiau de la Anda Zelenca, pentru ca ultima data l`am citit la ea.

1. Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?
Paaai de obicei folosesc un semn de carte, nu prea imi place sa indoi paginile cartilor , ci prefer sa le pastrez intr`o stare cat mai buna .

2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?
Mmm , nu prea am mai primit  am primit niste carti acum o saptamana ca premiu pentru un concurs , la care am ajuns la etapa nationala si am luat si o mentiune .

3. Citesti in baie?
Da . Iubesc sa citesc in baie , in cada sau chiar pe tron :))

4. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Daca da, despre ce?
Da , si inca nu am renuntat la acest gand . Vreau sa scriu o carte de poezii , bineinteles scrise de mine , pentru ca intotdeauna scrisul a fost pasiunea mea .

5. Care este cartea ta preferata?
Manuscrisul gasit la Saragosa de Jan Potocki este cartea care m`a impresionat . 

6. Iti place sa recitesti unele carti?
Nu stiu ... :-? imi place sa revad unele filme , cum ar fi trilogia stapanul inelelor.

7. Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?
Mmmm , ar fi interesant sa am o intalnire face-to-face doar eu si nu in imbulzeala care se face pentru autografe si toate cele , pentru ca as avea foarte multe de spus, de discutat despre carte si despre  alte carti si despre teme si motive si alte aberatii filosofice :)) 

8. Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?
 Mmm , imi place sa vorbesc despre carti si despre ce sitesc cu tata , dar si cu Catalina.

9. Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?
O recomandare de la o persoana de incredere(care stiu ca nu recomanda prostii), sau un titlu interesant sustinut de descrierea de pe ultima coperta .

10. Care crezi ca este o "lectura obligatorie", o carte pe care toata lumea trebuie sa o citeasca?
O carte pe care toata lumea ar trebui sa o citeasca este "Manuscrisul gasit la Saragosa" . O carte superba , dar pe care din nefericire nu multa lume o cunoaste .

11. Care este locul tau preferat pentru lectura?
Pe jos . :)) Da , iubesc sa stau pe podea . Acolo citesc , acolo scriu , acolo mananc , acolo ma distres , si articolul asta tot de pe podea il scriu :)

12. Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?
Si, si . Depinde de starea mea si de cartea pe care o citesc .

13. Ai citit carti in format electronic.
Da, am citit si carti in format electronic , dar le prefer pe cele "reale" au un aer mult mai interesant decat a sta proptit in fata calculatorului .

14. Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?
Am si imprumutat carti , in general de acestea de duzina cu vampiri , monstrii si alte fantasme , pentru ca nu consider necesar sa arunc banii pe fereastra.

15. Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata:
Mmmm , imi plac foarte multe carti si nu as putea sa fac un asemenea top 5 .

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!