joi, 22 noiembrie 2012

ShoeBox sau frumusetea fintei umane

Chiar daca pe blogul meu scriu despre machiaj , unghii , produse de ingrijire si toate cele ce ne infrumuseteaza exteriorul azi voi face o exceptie si voi scrie despre ce ne infrumuseteaza interiorul . 
Frumusetea nu este doar ce vedem , este ceea ce simtim , ceea ce atingem , ceea ce mirosim , ceea ce ne bucura spiritul , gandul , ce ne face sa credem ca si noi am putea face asta .

ShoeBox este ceea ce m`a facut sa cred in frumusetea fintei umane . Lumea asta inca are o speranta atata timp cat ne ajutam unii pe altii .De multe ori si eu ma plang ca nu am banii sa imi cumpar nu stiu ce rimel ,  nu stiu ce geanta , dar acum ma gandesc ca acestii copii au fost abandonati si ca nu au nici macar cele necesare igienei personale .
Pe langa faptul ca au crescut fara familie se creeaza o mare discrepanta intre ei si restul lumii . Societatea ii arata cu degetul , in loc sa ii ajute sa se ridice.
Noi suntem cei urati , nu ei . Ei au sufletul curat si singurul pacat pe care il poarta e pacatul stramosesc.

Eu am inceput deja sa pregatesc nu una , ci doua cutiute . Una pentru un copil micut , pentru ca am sute de jucarii in stare perfecta si una pentru o fata de varsta mea , cu cateva chestii care pe mine m`ar bucura sa le primesc . O sa va arat totul la timpul potrivit . :P

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!