joi, 29 noiembrie 2012

Produse pe care le`am terminat .

Luna aceasta am strans intr`o cutiuta (o cutie in toata regula ) produsele pe care am reusit sa le termin , pentru ca mi`am promis ca nu o sa mai cumpar altele pana nu termin ce am , mai ales la lotiuni tonice , din care mai am 3 , iar una abia terminata , pe care o veti vedea mai jos .
Le`am organizat in colaje pe categorii , ca sa imi fie mai usor si mie , dar si voua .


  • Stiti ca gelul acesta de dus este printre preferatele mele , daca nu cel pe care il iubesc cel mai tare . L`am recumparat , nu din catalog , de la un magazinas unde se gasesc si cosmetice Oriflame . Miroase dulce dulce si curata foarte bine.
  • Sapunul lichid Ailè mi`a placut destul de mult , avand in vedere ca nu ma asteptam la asa ceva de la un sapun care costa nici mai mult , nici mai putin de 1,8 lei :)) . L`am luat din Kaufland pentru ca m`a atras mirosul natural de mere , puternic , dar fara iz de detergent si chiar am fost multumita de el .
  • Spray`ul de corp cu pepene de la Avon a mai aparut odata pe bloc , dar nu flaconul acesta . Este perfect pentru vara , miroase foarte fresh , dar pentru iarna o sa incerc si o varianta mai dulce a acestui produs.
  • Deodorantul este produsul care m`a dezamagit , pentru ca nu opreste nici macar putin din transpiratie . Nu pot sa spun ca am mari probleme cu ea , dar acest deodorant chiar nu face nimic.




  • Pentru fata am terminat aceasta lotiune tonica cu afine si lavanda de la Oriflame , care sincera sa fiu mi`a placut cel mai mult din toate cele pe care le`am incercat , desi am incercat si lotiuni tonice mult mai scumpe decat aceasta .
  • Crema de la Vichy mi s`a parut destul de buna ,imi hidrata tenul fara sa il ingrase si mi`a estompat doua cicatrici de pe fata , care nu erau foarte adanci .
  • Effaclar a fost doar o mostra , dar nu a facut nimic pentru tenul meu , ba chiar parca ma strangea fata dupa ce o aplicam ...



In materie de par am terminat cateva sampoane , pentru ca nu foloseam mai mult de atat pana acum , dar fiindca a venit iarna si parul meu are nevoie de mai multa hidratare si reparare am investit intr`un super balsam de par , cel de la Balea, si mi`am comandat si un ulei fierbinte de cocos pentru varfuri despicate , care trebuie sa ajunga saptamana viitoare .

Din cele trei sampoane terminate cel mai mult mi`a placut Garnier UltraDoux cu aloe si lapte vegetal . Imi lasa parul foarte moale . Cel cu drojdie de bere si rodie il facea stralucitor , dar era greu de pieptanat , iar cel de la Palmolive imi ingreuna firul de par , iar acesta se ingrasa mai repede . 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!