miercuri, 28 noiembrie 2012

Mini-haul

Hei fetelor! 
Sambata am fost la Targul international de carte Gaudeamus , si dupa 4 ore de invartit printre carti am mers la o mica sesiune de shopping , ca doar na , nu puteam sa ratez dm`ul din zona unirii . Defapt cele doua dm`uri , pentru ca urmatorul era ascuns dupa 2 colturi .Acolo am pus gherutza pe o lotiune de corp cu smochine si rodie (miroase la fel de delicios cum suna ) si pe un balsam de par cu piersicute si aloe , ambele de la Balea.

Si apoi , pentru ca am lasat masina in parcarea la Unirea Shopping Center , cand ne`am dus sa o luam am intrat putin si in Carrefour , unde am pus gheruta pe un ruj Maybelline :

si ca sa nu va plictisesc cu cartile pe care mi le`am luat o sa va arat doua chestiute adorabile si care si ajuta mediul inconjurator:

un carnetel din hartie reciclata si o insigna ce face parte din lupta impotriva energiei nucleare ( dupa cum vedeti smiley`ul are 3 ochi) , ambele de la standul Greenpeace . :)


Un comentariu :

Abia aștept să îți citesc părerea!