vineri, 23 noiembrie 2012

LOTD: Winged

Hey , fetelor! Va promit ca asta este ultimul look cu paze facute cu telefonul, pentru ca luni imi ajunge  aparatul foto cel nou! >:D< Abia astept sa vina !

Imi pare rau ca fata mea nu arata perfect si ca a inceput sa luceasca pe nas si putin pe frunte, dar  pozele sunt facute foarte tarziu in noapte , dupa ce m`am intors dintr`un pub unde am dansat cu niste prietene jumatate de noapte .










Tusul si`a mai pierdut din intensitate din cauza transpiratiei si faptului ca am tot pus eu mana la ochi , dar la inceput arata impecabil. In afara de nas , care a inceput sa luceasca dupa vreo 6-7 ore imi place cum a rezistat acest machiaj , si cum a aratat .

Sper sa va placa si voua .

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!