sâmbătă, 10 noiembrie 2012

LOTD : Minty brown

I`m back!

Mi`a fost dor sa fac un look sa postez pe blog si pentru ca azi imediat dupa ce m`am machiat am prins o super lumina am decis sa fac niste poze , de care sunt destul de multumita , fiind facute cu telefonul . Marti trebuie sa imi ajunga aparatul foto si atunci o sa incep o activitate intensa pe blog.
Dupa cum v`am povestit a fost ziua mea si evident ca am facut o gramada de cumparaturi , pe care o sa vi le prezint pe rand . Am pus gherutza si pe o paleta cu 4 nuante de fard , 2 maro si 2 verzi , toate mate si mi`am amintit de un look al Andei Zelenca postat acum ceva vreme pe MakeupBee , pe care l`am recreeat , dar nu asa intens . Am folosit o nuanta de verde din acel quad , o nuanta de maro din o paleta cu 30 de culori si un alb din alt quad . 

Ce a iesit : 













Pertotal mi`a placut acest looksi l`am purtat chiar azi , cand am fost la o a doua tura de cumparaturi , de doua ori mai mare :) . Maine o sa incerc sa`mi fac timp sa fac poze la tot ce mi`am cumparat .


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!