duminică, 4 noiembrie 2012

Haul: Bucharest goodies

Buna, fetelor Vineri si sambata am fost in Bucuresti , si , desi nu aveam nevoie de nimic mi`am cumparat cateva chestii. Nu toate pe care le vroiam , pentru ca nu am avut timp sa intru si in dm-ul de langa Unirea , dar o sa dau o tura pe acolo saptamana viitoare :)
Vineri am fost la o premiere , pentru un concurs de anul trecut , la COSR ( comitetul olimpic si sportiv roman ) , iar dupa asta am mers in Unirea , iar sambata am fost la targul Indagra , unde am gustat tot felul de bunatatii , mi`am cumparat cateva produse bio si am luat carti de vizita si pliante de la altele , urmand sa imi comand de acasa .
Acum sa va arat chestiutele care m`au facut fericita weekendul asta :
Un creion 3 in 1 pentru fata , ochi si buze . Eu nu cred ca o sa il folosesc pe buze , pentru ca nu prea imi place mirosul lui, dar l`am folosit ca blush si arata foarte dragut . Am incercat sa il folosesc si ca baza cremoasa pentru machiaj , dar nu l`am estompat bine si fardul s`a adunat in pliu . O sa mai incerc .

De cerceii astia m`am indragostit de cand i`am vazut , dar am ezitat sa`i iau pentru ca prietena cu care eram imi spunea ca sunt urati , dar in final m`am intors dupa ei.

Un astfel de inel imi doream de mult si ma bucur ca l`am gasit pe acesta . E perfect pentru mine :x in ador.

Astia au fost cadou pentru mama mea , dar bineinteles ca o sa ii port si eu :))) ca doar ... dar din dar se face raiul :)).
Samponul Floramin de la Complex Apicol Vieceslav Harnaj . De mutl vroiam sa incerc produse de la acest brand romanesc , iar acum am gasit ocazia perfecta . Dupa ce scriu postarea asta ma duc sa il testez :)) .

Tot de la Complexul Apicol am plecat si cu o mostra de miere de flori de salcam, asta dupa ce fratele meu a mancat vreo trei:)).

Ulei pentru aroma-terapie cu vanilie, pentru ca aveam de mult o candela pt aromaterapie si nu aveam uleiuri . Parca imi pare rau ca nu mi`am luat macar doua :( .

Acesta este ... nu stiu cum sa o numesc ... e o unealta de luat mieredin borcan , ca a lui Winnie ursuletul :)).

Iar acesta este cel mai delicios balsam de buze pe care l`am gustat vreodata, unde mai pui ca este natural si chiar repara buzele .Cred ca o sa intre la preferatele lunii , in postarea de dupamiaza sau de maine . :)

Cam astea au fost produsele pe care mi le`am cumparat weekendul asta . Voi merge la Bucuresti din nou ori weekendul viitor ori peste 2 saptamani si o sa va arat si atunci ce bunatati mi`am mai luat.




2 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!