duminică, 18 noiembrie 2012

B`day haul : Make-up

Iata ca am ajuns si la ultima categorie , cea cu machiaje :)
Poza de grup :)


Mi`am luat aceasta oja aurie Orkide cu pensula subtire pentru modele . Sclipiciul nu este numai auriu , ci are si particule colorate , care arata foarte frumos pe unghii :)


Scuzati neclaritatea pozei , nu stiu de ce nu am verificat si sa fac alta , dar ...
Mi`am luat doua oje Golden Rose , una este portocaliu neon , iar cealalta este un taupe foarte frumos, poate chiar taupe-ul perfect pentru mine . Este o combinatie intre gri ,  maro si mov si are un sidef foarte fin si rosiatic in el.



Balsamul de buze Nivea l`am mai avut de`a lungul timpului in mai multe variante , si mi s`a facut dor de el , mai ales ca l`am gasit in SensiBlu la doar 6 lei . Am optat pentru cel cu capsuni , pentru ca pe langa hidratare ofera si un luciu dragut , si o culoare frumoasa .



Un ruj Ruby Rose . DA. Mi`am luat un ruj Ruby Rose . De ce ? Pentru ca imi aduce aminte de copilarie cand ii furam rujurile mamei si ma mazganeam pe jumatate de fata , si mirosul sau specific , de ruj ieftin si care totusi mie imi aminteste cea mai frumoasa perioada a vietii mele.


Swatch : Sus rujul Ruby Rose , iar jos balsamul Nivea .


Mi`am luat acest set de pensule , foarte ieftine si foarte pufoase , dar de asemenea si foarte dragute , dupa cum vedeti manerele albastre cu cerculete colorate :)
Acest set contine o pensula de fata , una de buze , una pentru fardul de pleoape , un aplicator cu buretel si un instrument pentru sprancene si gene .





Si acest quad foarte dragut :), cu culori pe care le folosesc aproape in fiecare zi :) , cu care am realizat si ultimul look de pe blog :)

Cam astea au fost produsele pe care eu le`am primit sau mi le`am cumparat de ziua mea . Bineinteles ca nu am terminat cu shoppingul de iarna , pentru ca o sa imi mai iau o geaca si o pereche de cizme , pentru ca le`am aruncat pe cele de anul trecut.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!