sâmbătă, 17 noiembrie 2012

B`day haul: Chlotes

Desi este haulul cu haine am pus tot aici si aceasta pereche de cercei , de care m`am indragostit . Singurul inconvenient este ca au tija aceea care se baga in ureche foarte groasa si abia intra .


Mi`am luat si acesti blugi , din care , din pacate iese culoarea , iar dupa ce ii port sunt albastra pe picioare . Sper ca asta sa se rezolve dupa prima spalare .

Aveam nevoie de o curea pe care sa o pot prinde in talie , asa ca am optat pentru aceasta .



Si pentru ca de mult imi doream un plovaras cu tinte , dar acceptabile ca marime , cand l`am vazut am stiut ca e ca si al meu . 



Acest plovaras mi se pare cel mai adorabil posibil . Nu are nimic fabulos , dar e asa special pentru mine >:D<


Camasa este mult mai frumoasa in realitate decat o arata pozele acestea . O sa fac cateva cu ea pe mine , sa vedeti cum arata defapt. :)



Si aceasta geanta , care este imensa , dar foarte versatila si utila pentru mine .



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!