miercuri, 14 noiembrie 2012

B`day haul : Body & care products

Poza de grup


Mi`am luat sapunul acesta cu lapte de migdale , pentru ca l`am avut in trecut si pe cel cu mere verzi care mi s`a parut foarte bun , pentru ca nu usuca mainile si curata delicat, iar pretul este de nimic . 1,8 lei in Kaufland 

Mi`am luat si aceasta crema de maini pentru ca am vazut ca fetele de pe youtube o lauda , iar pentru 2,5 lei am decis ca merita incercata si este destul de buna.

Pentru ca sapunul a fost bun am decis sa imi iau si acest gel de dus , pe care l`am testat deja si face o spuma bogata si densa , plus  ca miroase foarte frumos , a grapefruit .




Lapte demachiant si lotiunea tonica Bioten pentru ten normal si mixt cu miere si cimbrisor pe care pur si simplu le ador . Abia astept sa mai treaca o perioada sa le fac un review ca la carte . :) 

Urmeaza chlotes si beauty products .

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!