duminică, 14 octombrie 2012

Tag : Primul/prima

Stiu ca acest tag a fost "en vogue" acum ceva vreme , dar eu abia azi am reusit sa ma mobilizez si sa il fac . Nu l`am primit de la nimeni , dar l`am furat de la Iguanitza pe care stiti ca o apreciez foarte mult , fiind in top 3 bloggeritze , daca nu chiar prima , din punctul meu de vedere .Mai am ceva pregatit pentru voi azi , dar mai pe seara .

Primul fond de ten:  a fost unul de la Colortrend , foarte aiurea pentru ca nici macar nu uniformiza culoarea tenului , nu acoperea , era putin mai inchis ca nuanta decat pielea mea si plus ca dupa doua ore se lua in pete , si toata lumea incerca sa ma stearga pe fata , fiindca m`am murdarit :))

Prima pudra:  A fost acum vreo doi ani si cred ca de la Ruby Rose , matifia extrem de tare si lasa un aspect "fainos" pe fata :)) , nici nu prea a folosit`o foarte tare .

Primul rimel:  A fost Stretch & Define de la Maybelline pe care inca il iubesc . Cred ca l`am cumparat deja de 2-3 ori si o sa il mai cumpar inca o data daca il voi gasi . Pe cel pe care il am acum l`am primit de la niste prieteni din Italia. Imi place cum imi alungeste genele si le da si volum in acelasi timp fara sa le incarce si fiecare tub l`am folosit pana la ultima picatura :))

Prima paleta de farduri : A fost acum mult mult timp , cred ca eram in 1-4 . Defapt era a mamei si expirase , iar eu am furat`o (pentru papusi cica :)) ) .Oricum nu o foloseam cand ieseam pe strada sau la scoala , sau oriunde mai departe de baie si camera mea . Era de firma , nu imi amintesc exact care , dar stiu ca mama daduse pe ea o gramada de bani si o durea inima sa o arunce , asa ca mi`a dat`o mie sa ma joc cu ea . Oricum la 10 -15 minute dupa ce ma machiam (evident cu 2 culori puse total aiurea cu buretelul si tremurate ) ma duceam sa ma spal si mi se scurgea tot fardul pe sub pleoape si in jos pe fata.

Primul ruj: Nu imi amintesc, dar cred ca a fost unul de la Miss Sporty , un maro inchis pe care mi`l cumparasem sub acoperire ca e pentru mami ;;)  Nu am gasit nici o poza sugestiva.

 Primul gloss: Pe asta mi`l amintesc. A fost unul transparent de la Burjois , din acela Effect 3D , care mi`a placut foarte mult si l`am pastrat vreo 2-3 ani , pana cand l`am pierdut. Il iubeam pentru cum imi straluceau buzele si pareau mai pline (nu ca as avea buze subtiri sau ceva de genul) , dar uram ca mi se lipeste tot parul de el.


(asa , dar transparent)

Primul blush: Pe asta chiar nu mi`l amintesc ... :( Aaaa, ba da . Au fost niste perle de la Avon.

Primul dermatograf: Bineinteles ADA , pe care le folosesc si acum( pe langa altele ) Am oferit un creion Ada roz la ultimul giveaway , iar eu folosesc constant creioanele ada colorate . Pentru cel negru am gasit variante mai bune :)

Primul tus: A venit acum putin timp , mai putin de un an si a fost unul de la E.L.F. , dar care nu imi place asa de tare :( , prefer sa folosesc fard si un gel pt fixare combinate ca sa obtin acel efect.

Primul parfum: Daca la cosmetice mai stramb din nas cand mi se pare ca sunt scumpe , sau ca nu merita , la parfumuri daca imi place un miros , e ca si al meu . Primul parfum a fost unul de la Playboy care mi`a placut mult, mult ,mult.

Primul produs de lux : A fost un parfum Gucci foarte dulce si piperat , a carua o am si acum sticluta o am si acum si arata ca un dreptunghi mare si rosu.

 Primul gel de curatare : A fost unul de la Burjois , dar nu mai stiu cu ce :( 

Cam atat!

Keep it simple!


2 comentarii :

  1. Eheee...tu inca ai apucat bine...burjois...si alte cele...dar noi astea de 20 de ani,la 13-14 ani inca nu stiam de produse de firma si atunci isi lua cine avea bani mai multi :D eu din golden rose,ruby rose si avon nu ieseam :))))
    App...care sunt top 3 blogarite preferate??

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut noroc sa ma nasc mai tarziu :))eu folosesc si acum oje de la golden rose . Chiar ieri mi`am luat doua , dar o sa le postez intr`un alt haul ceva mai mare de ziua mea , dupa ce termin de facut cumparaturile :)

    Top 3 bloggeritze preferate:-? 1. Iguanitza
    2.Anda Zelenca
    3.Aurora Toma

    Apreciez mult mai multe bloggeritze , dar daca ar fi sa ma rezum la un top 3 ele sunt :)

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!