marți, 9 octombrie 2012

Review: Palmolive Naturals Shower gel

Hey , fetelor! Vreau sa va vorbesc azi despre gelul de dus de care m`am indragostit iremediabil . Este un produs fantastic , la un pret super mic si o sa va explic imediat de ce cred asta.
Imi place pentru ca este cremos si foarte , foarte hidratant. Desi nu am o piele uscata simt dupa dus nevoia unei creme de corp hidratante , dar cu acest produs presimt ca o sa economisesc multa crema :)) 
In al doilea rand miroase absolut extraordinar , dulce , exact a miere si a lapte , iar mirosul persista cateva ore in baie si aproape o zi intreaga in piele. Ador , ador si din nou ador acest machiaj  produs

Ambalajul este foarte frumos si "profi" in sensul ca este simplut si vesel , exact cum imi place mie , pentru ca stiti ca nu imi plac ambalajele prea incarcate .
Le multumesc din nu cu aceata ocazie celor de la Palmolive Romania ca mi`au dat ocazia sa testez acest minunat gel de dus alaturi de castigatoarea de la GA , care il testeaza acum pe cel cu masline :

P.S.: Am scris din greseala machiaj pentru ca ma gandeam la un look pe care vreau sa vi`l arat diseara .

Keep it simple!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!