duminică, 14 octombrie 2012

Review: Bourjois ombre stretch eyeshadow

Este vorba despre fardul Bourjois ombre stretch cu microsfere de nylon.
Eu detin nuanta 01 intense black , dar am in plan sa imi achizitionez inca vreo cateva nuante :
mai exact 03 si 05 .

Sa o luam de la exterior spre interior. Ambalajul este foarte girly , culoarea difera in functie de nuanta fardului , cu acea silueta feminina desenata pe el . Este confectionat dintr`un plastic dur , foarte rezistent(evident ca l`am scapat de multe ori pe jos :)), doar e vorba de mine ) si arata profi . De asemenea in capacel se afla si o oglinda , destul de mare pentru a`ti retusa machiajul ochilor .

Fardul este pigmentat , se aplica si se blenduieste usor si il poti aplica in mai multe straturi in functie de efectul  dorit . Are in el mici particule sclipitoare foarte fine si aproape insesizabile in lumina naturala , dar foarte dragute la lumina artificiala , de aceea consider acest fard potrivit pentru trecerile day-to-night , mai ales cand produsele "de trecere" trebuie sa incapa in gentuta .De asemenea are o cantitate destul de mare de 2,5 grame si datorita faptului ca este pigmentat e nevoie decat de o cantitate mica de produs se consuma foarte greu . Il am de aproape un an si inca nu am reusitsa`i sterg complet gravura cu logo-ul firmei.

Singurul dezavantaj ar fi pretul destul de piperat , in jur de 50 de lei.

Clar acest produs are cel putin 9.80/10 din partea mea .

Keep it simple!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!