duminică, 21 octombrie 2012

Operatii , anestezii si durerile de dupa


Buna fetelor! Stiu ca nu am mai postat de mult , dar nu am mai avut acces la laptop si nici inspiratia necesara , dar azi am gasit o intrebare interesanta cand imi verificam facebook`ul blogului si m`am hotarat sa dezvolt putin subiectul .

Pe 13 ianuarie 2011 m`am operat de apendicita la spitalul Marie Curie din capitala .

Dar sa o iau cu inceputul . Inca de 2 saptamani simteam dureri acute in dreapta jos , care se lasau si pe picior . Durerile erau suportabile , dar erau . Fiind iarna , zapada multa si frig doctorita mea de familie a pus aceste dureri pe baza efortului fizic de a merge prin zapada si frigului si mi`a sugerat repaos.
Dupa 2 zile de stat acasa tot cu dureri am hotarat sa merg la spital , la camera de garda . Intamplarea a facut ca de garda sa fie tocmai un medic chirurg care m`a trimis de urgenta la Bucuresti .
In fine . Pe la ora 11 eram deja internata si la ora 18-19 am fost operata .

Am avut o branula in vena la mana dreapta la cot si anestezia mi s`a facut prin ea .Asistenta decat mi`a introdus o substanta pe acolo si in 3 secunde deja am adormit . Màm trezit la terapie intensiva cu o perfuzie cu clorura de sodiu in vena si aparatele care imi monitorizau inima si celelalte functii vitale care bipaiau , iar eu impulsiva si vulcanica din fire tipam la mama sa le opreasca odata , fara ca saraca de ea sa aiba vreo vina , sau vreo putere de a face ceva .

Eu nu am avut dureri de cap dupa anestezie , eu chiar acolo la Reanimare incercam sa ma ridic in fund , iar mama ma tinea de cap , ca sa nu ma doara , pentru ca din cate se spune durerile apar daca misti capul imediat dupa operatie . Ei bine , nu. Eu am avut dureri in zona abdominala si nu puteam sa incordez muschii . Dureri chiar la operatie nu am avut in cele 3 zile cat am stat in spital , dar au aparut dupa aceea , cand m`am intors la scoala si faceam efortul de a urca si cobora scari si a merge pe jos pana la scoala (pentru ca eu am ceva de mers pana la scoala) , dar nu erau foarte intense , oricum era mai bine decat inainte de operatie.
Pentru mine cea mai mare "lovitura" a fost faptul ca nu am mai avut voie sa fac sport cateva luni , si asta a insemnat pentru mine sa renunt la stilul meu de viata , pentru ca faceam tenis de performanta si alergam aproape in fiecare zi , plus baschet , fotbal , handbal si te miri ce mai jucam din cand in cand .

Acum la 2 aani dupa operatie cicatricea mea este aproape inobservabila si ma pot misca in voie . Uneori mai simt mici disconforturi in acea zona , dar foarte rar , si prin urmare sunt refacuta complet .

Sper sa va fie utila aceasta postare si sa aflati anumite amanunte pe care nu le stiati .

Voi ati trecut prin vreo operatie ?


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!