miercuri, 10 octombrie 2012

LOTD :Pin(k)-up girl

Buna , dragele mele!
Vreau sa va arat azi o interpretare a mea a clasicului pin-up look cu ochii conturati cu tu si buze rosii.
Am ales sa fac o alta adaprtare a acestui machiaj atat de cunoscut care sa puna accentul nu atat pe o nuanta aprinsa de rosu , cat pe una intensa de ... roz :)
De obicei nu sunt adepta rozului , nici in machiaj , nici in imbracaminte , dar acest make`up chiar imi place  , ma face sa ma simt sexy .

Pentru acest machiaj optez cand ma grabesc , pentru ca este foarte rapid si de efect , purtabil si la scoala , poate nu cu buze asa roz :












3 comentarii :

  1. Scumpa...nu vreau sa te superi pe mn,si eu sunt mica in experienta cu blogul,dar am invatat si eu de la alte fete mai mari ca mine :)
    Primul lucru pe care sa il faci,inainte sa iti sara toata lumea-n cap :D ar fi sa te pensezi putin :D ...si sa incerci sa faci poze la lumina naturala...adica pe langa un geam :) iar daca esti prea micuta iar mama ta nu iti da voie sa te pensezi...cu parere de rau..dar ar trebui sa lasi make-up-ul deoparte si sa te redirectionezi spre alta tema :) daca mai vrei sa mai aflii sfaturi...nu te teme sa ma intrebi,iti voi sta la dispozitie cu orice, email-ul meu : tu_si_eu2522@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. mama u are nici o problema cu pensatul , dar le`am lasat eu sa creasca , pentru ca vreau sa le schimb foarma , dar multumesc pentru sfaturi :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!