duminică, 7 octombrie 2012

Let`s talk : Obsesia mea cu blondul cenusiu

De doua saptamani mi s`a pus pata ca vreau sa ajung la blond cenusiu . Nu neaparat blond cenusiu , un saten mai deschis care sa bata in cenusiu. Cert este ca vreau ceva care sa bata in cenusiu .
Adica asa:

sau asa:



M`am consultat cu "hairstylist`ul" meu care mi`a spus ca nu am cum sa ajung la nuanta pe care o vreau decat daca ma decolorez .
Dupa cum stiti si voi decolorantul arde parul si il face tern, fara viata si daca o suvita ne mai lasa inima sa o decoloram ca sa o facem verde , gri , albastra , roz, rosie sau mai stiu eu cum , parca nu iti vine sa faci la fel cu toata podoaba capilara.

Eu am avut cateva probleme destul de ciudate cu parul , recent , si abia am reusit sa ajung la cum era inainte , adica sanatos , lucios , matasos si gros ...prea multe cuvinte cu -os.
Acum pot spune cu mana pe inima ca imi iubesc parul . Este moale , firul este gros si puternic , am scapat de parul tern si de caderea lui , cu care am avut mari probleme . Ajunsesem sa nu mai am decat jumatate  din parul pe care il am acum , care nu e nici pe departe la fel de mult de cum era inainte . Trebuie sa recunosc ca mi`am neglijat parul , deoarece nu am avut probleme cu el , dar datorita acestui lucru au inceput sa apara.


Prima data cand m`am vopsit am ales un negru violet cam asa :
care a disparut din parul meu dupa numai 3 spalari , pentru ca firul de par era foarte sanatos. Dupa 3 spalari nu mai aveam nici macar o idee de negru sau de violet .

A doua oara am optat pentru negru abanos :
care s`a comportat relativ normal.

Am mai avut suvite verzi si roz facute cu nuantator si albastre cu vopsea .

In privinta parului o apreciez foarte mult pe iguanitza deoarece a avut curajul sa incerce atatea lungimi si culori de par . 
Eu inca nu pot face asta pentru ca nu as mai fi primita in liceu=)) , dar daca o sa ma urmariti inca 4 ani o sa va arat cum ma prinde albastrul .

Revenind ... m`am decis ca daca tot nu reusesc sa ajung la blond cenusiu macar sa`mi fac o suvita gri , asa ca stati prin preajma . 

Keep it simple!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!