miercuri, 3 octombrie 2012

La multi ani , Elena!

Buna , fetelor! Ieri a fost ziua Elenei (facebook) siiii... a Elenei (youtube)si ea , ca o draguta ce este s`a gandit sa organizee un super MEGAGIVEAWAY cu o gramada de produse super ca NAKED 2 de la UD , un aparat foto (da un aparat foto !!! in carne si oase ... ma rog ... in circuite si lentile) , un portfard Lancome ,  parfumul Fame by Lady Gaga , cu binecunoscutul lui capac artizanal , in forma de gheruta for her little monsters . Aaah .. am uitat sa mentionez ca portfardul Lancome este plin cu tot felul de bunatati si ca abia se inchide .

Uitati aici videoclipul :

Vreau sa ii urez un sincer La multi ani! din toata inima , pentru ca desi nu o urmaresc de mult timp ( cateva saptamani) imi este foarte draga.

Elena , draga mea , am facut si o manichiura pentru tine , si am conceput si un machiaj care de fiecare data cand il port imi aduce aminte de tine , nu stiu de ce, dar cum vei vedea daca vei citi mai jos eu nu mai am telefon  si inca cateva zile (scuati cacofonia , nu imi dau seama cum sa o evit) pana imi iau alt telefon cu camera buna nu am cum sa le fotografiez :(

Ma bucur pentru tine ca si cum ar fi ziua mea . Nu stiu ce sa iti spun .. am atatea emotii incat am ramas fara cuvinte . Sa fi fericita , sa te bucuri din plin de viata , mai ales acum cat esti tanara  si sa ai parte de multa liniste . Nu o sa iti spun sa ai numai bucurii, pentru ca altfel viata ar fi anosta, dar iti spun sa te bucuri de toate , bune , rele , pentru ca ce nu te omoara te face mai puternic . 

Te pup dulce, dulce!

Un comentariu :

Abia aștept să îți citesc părerea!