joi, 25 octombrie 2012

First birthday giveaway : Marionnaud

Hey , fetelor! Dupa cum v`am promis de ieri astazi revin cu primul giveaway de ziua mea , care este pe 8 Noiembrie .
Cred ca nu putea exista o zi mai frumoasa in care sa ma nasc eu , si mai ales o zodie mai frumoasa . Sunt scorpion . Sun incapatanata, rea, egoista , dar cu toate astea stiu cand trebuie sa cedez , sa las de la mine , sa ii ajut pe ceilalti si sa ofer altora putin din timpul meu , iar noiembrie mi separe o luna superba , de la nume pana la vreme si culori .
Deja m`am gandit ce machiaj voi purta anul acesta de ziua mea: voi opta pentru un machiaj smokey eyes albastru si buze nude , pe care o sa vi`l 
prezint la timpul potrivit , alaturi de un outfit si o postare despre cum a fost :) si vreau sa va ofer si voua ocazia de a castiga produsele necesare acestui machiaj alaturi de 
unde aveti sansa de a castiga un fard de pleoape albastru si un creion in aceiasi nuanta , dar si un glos nude , toate de la NYX.


Concursul dureaza de azi 25 octombrie pana in data de 1 noiembrie 2012 iar conditiile sunt :

1. Sa dati like paginii Marionnaud aici. 

2. Sa dati like paginii mele aici.
3.Sa imi lasati un comentariu cu numele cu care ati dat like celor doua pagini si o adresa de mail la care sa va pot contacta.
4.(OPTIONAL)  Sa ma ormariti prin GFC.


Concursul va fii deschis si pe pagina de facebook. :)

15 comentarii :

  1. Nume like : brose dragalase
    e-mail : myhandmadepassion@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. like:Sandulescu Laura Loredana
    e-mail:kuschi_laura@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. gfc:jane(janeta_20072001)
    fb like:janeta janet
    e-mail:janeta_20072001@yahoo.com
    share:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/101155153380234

    RăspundețiȘtergere
  4. gfc: ana maria preotu
    fb: ana maria preotu
    email: tu_si_eu2522@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Gfc:Cristina♥Cris
    Fb:Cris Raduly
    cris.raduly@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. gfc: dorya_manafu
    FB: Dorya Manafu
    e-mail: dorya_manafu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. gfc si fb: Calin Andreea Daniela
    share: http://www.facebook.com/calin.andreeadaniela/posts/507517525925007
    mail: aki_yda@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. FB: Cismaru Camelia
    GFC: Dennysse
    e-mail: lady_dyralu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. gfc:marylena4you
    fb:Mary Anton
    e-mail:marylena4you@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Gfc: Bla Blu
    Fb: Mon Monica
    mail: night_monik789@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. gfc adina radu
    fb radu adina
    email raduadina87@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. FB like ambele pagini:Adina-Mirabela Gavriloi
    Mail:Gavriloiadina@yahoo.com
    GFC:Gavriloiadina

    RăspundețiȘtergere
  13. Fb:DEea Deea
    Mail:deeddee19@yahoo.com
    Gfc:Deea

    Iti urez la multi ani inca de acum,si btw,suntem amandoua scorpioance,eu sunt nascuta pe 4:>

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna !!
    FB Iuliana Gondos
    Email iulika.ct@gmail.com
    GFC iulika_ct
    Multumim pentru giveaway !

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc tuturor fetelor pentru inscrieri . :) Acum fac extragerile .

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!