sâmbătă, 27 octombrie 2012

B-day wishlist :)

Pentru ca vine ziua mea si deja am dat startul la concursul cu premii pentru voi , e randul sa ma gandesc si la mine , pentru ca eu cred ca merit o mica atentie , si iata la ce m`am gandit :
Pluoverul acesta de pe oasap mi se pare perfect pentru iarna care va veni si sincer sper sa gasesc unul asemanator la noi sau sa ma incumet sa il comand .

Blugii astia sunt tot de pe oasap si m`am indragostit de ei iremediabil , cred ca pentru ei o sa pun comanda .Singurul dezavantaj este pretul putin cam piperat de 50 de dolari , adica aprox, 190 lei . :(


Imi cer scuze pt poza foarte mica , dar asa s`a salvat . Imi doresc si acest blazer de pe miniprix, care mi se pare potrivit pentru multe tinute :)


Si vreau neaparat un plovar cu ursuleti  ,  nu chiar acesta . Am vazut unul foarte dragut aici la mine in oras si luni o sa ma duc sa pun gheruta pe el , fiindca nu era nici foarte scump - 45 de lei si o sa vi`l arat si voua.

In materie de cosmetica nu vreau foarte multe:


Vreau trei nuante din fardurile mono de la sleek , si astept sa devina din nou disponibile pe makeup shop, dintre care pot sa spun ca sunt indragostita de nuanta Fig .


Mai vreau nou aparutul duochrome de la Flormar in nuanta DC02


Tot de la Sleek vreau si un blush , sau doua, sau ... trei , dar mai ales pe cel rosu de jos :)


Si inca odata de la flormar vreau top-coat-ul matifiant . Am citit multe review`uri despre el atat pozitive cat si negative si imi doresc sa il testez si eu . 

Cam asta imi doresc eu de ziua mea , dar bineinteles ca lista ramane deschisa .


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!