miercuri, 12 septembrie 2012

Yesterday in pictures(2)

Este a doua oara cand fac acest tip de postare , desi cu un nume putin diferit .
Let`s get started:


                        


Mi`am baut cafeaua ascultand doua piese foarte bune , care au stat toata ziua pe repeat :))


Dupa care m`am batut cu scotchul ca sa imi iasa un french drept . Mi`a iesit , dar nu stiu de ce m`am apucat sa imi cojesc unghiile si pana seara nu mai aveam deloc albastru la mana stanga .



Dupa care am fost la stadul Essence unde am incercat toate prostiile posibile(o sa fac in curand un mic haul Essence , deja am facut primul pas , mi`am luat o pensula pt fard de pleoape ).

M`am plimbat cu fetele si am facut si cateva poze . 
Acum realizez ca ieri eram ingerii lui Charlie ,
O bruneta ,  o roscata si o blonda :)) .


Spre Far , de Virginia Woolf , cartea pe care o citesc acum , si care parca ma absoarbe cu totul .


Cum arata campul meu de lucru de azinoapte 

Si de ce nu am dormit azinoapte :)):




si cele doua desene la care am muncit cel mai mult :




Am fost si la un suc cu fetele , dar am uitat sa fac poze. 
Asta am facut eu ieri . 

Voi ce ati facut?

Keep it simple!








Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!