sâmbătă, 22 septembrie 2012

Si eu sarbatoresc ziua internationala a pacii!

Neatza , fetelor! Ieri a fost ziua internationala a pacii si fetele s`au vorbit prin blogosfera sa faca un proiect , cu unghiute , machiaje , outfituri , dar toate in nuante de albastru si alb. Am vazut aceasta initiativa aseara , dar nu am
 citit in detaliu pentru ca eram foarte obosita , asa ca am decis ca niciodata nu e prea tarziu si am facut un machiaj , care imi place cum a iesit , cat si o manichiura simpla, dar draguta.



Dar inainte sa ajungem la machiaj vreau sa va vorbesc putin despre ziua pacii si despre bannerul nostru pentru care ii multumim Gabrielei:


Ieri a fost Ziua Internationala a Pacii. Cunoscuta si sub numele de Ziua Pacii Mondiale, se sarbatoreste anual pe 21 septembrie. Este dedicata pacii, sau mai precis absentei razboiului, cum ar fi de exemplu cazul incetarii temporare a focului intr-o zona de conflict. Este respectata de multe natiuni, grupari politice, grupuri miliare si popoare. Prima oara a fost sarbatorita in 1981. Pentru a inaugura ziua, Clopotul Pacii este tras la Sediul Natiunilor Unite. Clopotul este turnat din monede donate de copii de pe toate continentele.".

Acum sa trecem la machiajul propriuzis :






si :






Keep it simple!




Un comentariu :

  1. Ma bucur mult ca ai decis sa participi si tu scumpa:* Felicitari si multi pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!