marți, 25 septembrie 2012

Review + Swatces : Oje Flormar + NOTD:Autumn Leaves

Buna, fetelor! Vreau sa va vorbesc azi despre ojele de la Flormar .
Am 5 oje de la ei , dar eu cred ca sunt suficiente pentru a`mi forma o parere despre ele .
Imi plac foarte mult ojele Flormar . Nu am decat 5 pentru ca aici nu exista stand Flormar , dar in schimb imi iau cate una sau doua de fiecare data cand ajung la un stand Flormar  .
Cea portocalie este luata din Sun Plaza (daca nu ma insel ) , cea gri si cea maro din Carrefour- ORhidea , iar cea galbena si cea neagra din Iullius Mall Suceava .

Acum sa vorbim despre cum se comporta ele . Ca si rezistenta sunt foarte ok , dureaza 4-5 zia fara base sau top-coat , pentru ca nu am niciodata timp cat sa`mi fac o manichiura de la cap la coada.
Uneori mai am rabdare sa creez niste modele (din ce in ce mai des in ultimul timp) , dar nicidecum sa dau un strat si inca un  strat si inca un strat ... nu pot si pace .
Culorile sunt foarte pigmentate si foarte foarte multe . Cred ca nici un brand mai accesibil nu are atatea nuante cate au cei de la Flormar . Un singur strat nu acopera perfect unghia , dar doua straturi sunt mai mult decat suficiente pentru o culoare frumoasa , o acoperire perfecta si rezistenta indelungata .
Ce nu mi`a placut este ca cea din gama Supershine si`a schimbat consistenta in mai  putin de 6 luni si a devenit nefolosibila pentru a acoperi toata unghia , asa ca o folosesc mai mult doar la modele , pentru ca imi place prea mult nuanta ca sa o pot arunca .
Swatches:


Si ca sa nu spuneti ca am stat degeaba ieri cand n`am postat o sa va arat si o manichiura realizata cu trei dintre aceste oje , plus un topcoat cu sclipici  , cu model cu frunzulite de toamna:












Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!