sâmbătă, 1 septembrie 2012

Review : Oriflame Pro-youth Hand Cream

Azi am decis sa va prezint cea mai buna crema de maini pe care am incercat`o pana acum . Sunt deja la al doilea tubulet .

Swatch , ca sa vedeti cam ce consistenta are:





Ce spun ei :
Crema pentru maini . Are in compozitie complexul Triple-Protection ce confera mainilor un aspect intinerit . Se aplica cu regularitate.

Ce spun eu :
Este un produs extrem de bun si de eficient , ca sa nu mai pomenim ca e si foarte ieftina ( am luat`o cu 7 lei la oferta din catalogul Oriflame ). Are un parfum placut , miroase dulce si parca aduce putin a cocos , intra repede in piele si acel parfum dulceag rezista destul de mult. Imi place mult ca hidrateaza mainile in profunzime si chiar le face sa arate mai bine , in sensul ca uniformizeaza culoarea mainilor. Am avut o astfel de problema pe palme unde aveam multe pete mici albe si rosi .
Un minus ar fi ca pielea ramane putin unsuroasa( foarte putin timp , dar cum sunt eu cu mofturiii :)) ) si de aceea prefer sa o folosesc doar seara , inainte sa ma bag la smn , caci altfel ma incomodeaza si chiar ma enerveaza .
Pertotat o consider o crema foarte buna si cu siguranta o sa o cumpar si a treia oara .

Keep it simple !

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!