vineri, 21 septembrie 2012

LOTD : Back to school make-up

Hey , girls! Vreau sa va prezin machiajul meu atat din prima zi de scoala >:D<, cat si de azi, pentru ca m`am machiat la fel . 
Nu stiu cat de clar este , pentru ca pozele sunt facute cu telefonul , la 6 si jumatate dimineata, fara lumina calumea , doar becul meu din baie :">  , caci toata ziua a fost innorat si nu am prins o lumina draguta in care sa ma pozez . 
AM ales un machiaj light, pentru ca totusi mergem la scoala , nu la discoteca , nu ? in nuante calde de auriu si maro , ca sa se asorteze cu outfitul pe care l`am purtat si care urmeaza intr`o alta postare , nu stiu daca chiar azi . 






Lol ce poza :))) nu stiu de ce a iesit asa :)))


Voi ce machiaj ati purtat in prima zi de scoala ? 


Keep it simple! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!