luni, 10 septembrie 2012

Let`s talk: Happiness


Vreau sa filosofam putin. Despre fericire si despre cum ma bucur eu de fiecare dintre nimicurile  vietii . Spre exemplu ieri m`am bucurat cand am aflat ca si in micul meu orasel a aparut un stand Essence (azi ma duc deja sa imi bag nasucul pe acolo) . Usor usor poate vor aparea si Farmasi si Flormar si orasul meu va creste incetul cu incetul . Ce`i drept stiu un magazin care are cateva nuante de oja de la Farmasi , dar nuantele "clasice" roz pal , grena , maro , nici vorba de verde, albastru, roz fosforescent .
Ma bucur cand aud o melodie care imi place , ma bucur cand Lola si Terra (doua cateluse foarte simpatice , un Golden retriever si respectiv un Cocker Spaniel) ma recunosc si se opresc sa se joace cu mine , ma ucur cand ma opresc de vorba cu stapanele lor si vorbim despre catei , pentru ca si eu am doi (la tara), Lena - un superb Ciobanesc Belgian si Glad imensul meu pufos Ciobanesc Carpatin, ma bucur cand ma roaga vre`o prietena sau mama vre`unei prietene sa o machiez pantru o nunta, pentru o petrecere sau pur si simplu pentru ca vrea sa fie machiata.
Ma bucur cand vad copii ascultand muzica buna, cand ascult Steleverzi, cand un prieten vechi ma suna , ma bucur cand o citesc pe Iguanitza , ma bucur cand ma intalnesc dimineata , inainte de scoala , cu fetele la cafea si ma bucur cand se bucura cei din jurul meu.

Pe voi ce va bucura?

Keep it simple!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!