vineri, 14 septembrie 2012

Less is more

Hey! Din cate ati observat am schimbat din nou aspectul blogului. Sper ca de aceasta data sa ramana cel definitiv . Imi place foarte mult ca este asa curat , parca emana prospetime . Cel grungy pe care l`am avut inainte incepuse sa ma enerveze , pentru ca arata parca trist ... asa ca l`am schimbat . Dupa am pus manuta si mi`am facut si un header nou in care am integrat si o poza cu mine , ca sa fiu si eu in rand cu lumea :)) glumesc . Am pus`o acolo ca sa imi personalizez headerul , si sa schimb ceva la el . Sper sa va placa.

Nu am mai postat in ultimele cateva zile pentru ca am fost plecata . Luni incepe scoala si am zis sa profit de ultimele zile de vacanta . Abia astept sa inceapa scoala, parca ma plictisesc acasa , desi stau mai toata ziua plecata .Trebuie sa merg la cumparaturi , si vreau neaparat sa gasesc o geanta , de care m`am indragostit , dar nu mai gasesc poza , ca sa v`o pot arata si voua .

Promit pe cuvant de cercetas ca o sa fac multe poze la festivitatea de deschidere , ca sa va arat si outfitul pe care mi l`am ales , si coafura si machiajul , la care inca nu m`am gandit :)) . Am observat ca in ultimul timp look`urile au fost mai rare si am de gand sa remediez aceasta situatie , caci am pe lista cateva machiaje ce asteapta sa fie pozate :))

Keep it simple!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!