sâmbătă, 29 septembrie 2012

Haul: A venit toamna

Nu am mai facut de mult acest tip de postari , pentru ca nici nu mi`am mai cumparat foarte multe chestii , dar cum a venit toamna am decis ca trebuie sa imi reimprospatez colectia de cosmetice.
Mi`am cumparat cateva produse Oriflame , Avon , Essence si spray`ul meu preferat de la Caldion .

Sa incepem deci cu :


Gelul revigorant pentru conturul pleoapelor Pure Nature by Oriflame . Este hidratant si racoritor , dar aveam asteptari mai mari de la el .


Spray`ul meu preferat , Caldion Jeans . Ii ador parfumul , este combinatia perfecta intre fresh si dulce , plus ca persista foarte mult timp . Il folosesc si ca deodorant , dar si pe post de parfum , atat de mult imi place .




Crema colorata Very me Peach me perfect este mult mai mult decat ma asteptam . Credeam ca are putere de acoperire foarte mica si ca doar uniformizeaza putin , dar are o acoperire medie , uniformizeaza bine si chiar matifiaza putin , si toate astea pt 9 lei . Chiar imi place foarte mult .





Rujul din noua gama Colortrend Kiss`n`Go de la Avon imi place foarte mult pentru ca este foarte pigmentat . Eu mai am cateva rujuri de la Colortrend si sunt foarte sidefate si deloc pigmentate , dar acesta este foarte cremos , satinat si rezista o gramada pe buze . Este tipul acela de ruj pe care dupa 15 minute nu il mai simti pe buze , dar el mai rezista inca cateva ore bune .
 




Al doilea ruj este o nuanta mult mai purtabila , un roz deschis sidefat , Very me London by Oriflame.


Mi`am luat si doua mostre din fondul de ten nou aparut la Oriflame , pe care inca nu le`am incercat , dar o sa va spun cateva pareri despre el .


Si o crema de maini de care sunt pur si simplu indragostita , de cand am descoperit`o si sunt la al doilea tub de 150 de mililitri 


 Pensula de la Essence mi se pare foarte buna . Chiar daca perii sunt artificiali sunt foarte moi si poti blendui fardurile usor cu ea .


Ceai , ceai , ceai , cat mai mult ceai , pentru ca sunt racita si pentru ca oricum imi place foarte mult ceaiul . Prefer ceaiul alb, rosu , verde si negru , in diferite combinatii , de la Greenfield . Le gasiti in farmaciile Catena la 50 de bani pliculetul . Eu imi fac aprovizionarea cu ceai o data sau de doua ori pe saptamana .

Voi ce v`ati mai cumparat luna asta ?


Un comentariu :

  1. Chiar nu stiam daca sa imi cumpar crema coloranta Very Me,rujul Color trend...Dar,acum tu m-ai convins!Multumesc.:*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!