miercuri, 12 septembrie 2012

Haul: De prin vacanta

Inca nu am reusit sa scriu postarea cu vacanta mea (ultima parte din vacanta) si tabara , dar am vrut sa va arat ce mi`am luat de pe la mare , de la Bucuresti si de prin alte locuri :))



oja pe care am pierdut`o

Bratara aceasta am ajuns sa o iubesc . Imi place atat de mult :X am adaugat`o langa celelalte pe mana si se integreaza perfect datorita pielii maro , dar adauga o pata de culoare prin impletiturile vesele . In ultimul timp tot mi s`au rupt din bratari si aratau monoton , dar aceasta bratara le`a revitalizat .



Rochita de lana Best Emilie ... Omul intelept isi face iarna car si vara sanie . Asa si eu : iarna imi iau ochelari de soare si vara rochite de lana :)) ORicum imi place foarte mult croiala, dar si faptul ca este moale si ca nu ma gadila ,cum se intampla de obicei cu lana .



O bluzo-rochita pe care am primit`o cadou . De ce spun bluzo-rochie ? PEntru ca e la fel de lunga ca o rochie foarte scurta si ca o bluza lunga , dar nu cred ca eu pot sa o port ca rochie , pentru ca sunt inalta . Daca eram migniona era perfecta , dar si ca bluza arata destul de dragut :D



Tricoul cu semnaturi din tabara  " Impreuna " care imi este atat de drag ca l`am atarnat pe perete . Am mai fost in tabere , dar pot sa spun cu mana pe inima ca nu a fost nici una la fel de frumoasa ca asta . Cand am plecat de acolo simteam un gol :(, dar am pastrat legatura cu toti prietenii pe care i`am capatat acolo.



Bijuteriile rosii din fimo . Mi`am luat tot setul cu cercei (sunt in cutiuta, am uitat sa ii fotografiez separat) , inel si medalion , la care mi`am mai luat un snurulet de schimb , negru .

 

Si sandalele pe care am dat incredibil de putin  : doar 7 lei !! :)) Le`am luat din Eforie Nord si le`am purtat extrem de mult in cele 2 sau 3 saptamani care au trecut de atunci si inca sunt ca noi , decat talpa s`a decolorat putin .

Mi`am mai luat si o camasa neagra si o pereche de tenesi galbeni , tot de la mare , tura trecuta , dar pe acelea nu le`am mai fotografiat .

Keep it simple!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!